ketcha`s mind

srijeda, 10.01.2007.

[5 stvari koje o meni niste znali..]


Dakle,došlo je i meni vrime da vam obznanim par stvari koje o meni niste znali...pa da vidimo ..

*prva stvar* ni sama ne znam mnogo o svom životu jer mi je čudan i odvija mi se na vrlo čudan način. Trebala sam se roditi naopačke i dobro da nisam jer to bi označilo manje intelektualnih sposobnosti i razne zdravstvene nedostatke; no, život mi se razvija naopačke pa to objašnjavam upravo time...

uz *ovu stvar* moram nadodati da sam do svog prvog mjeseca života bila vrlo zanimljiva beba jer sam promijenila par imena ili bolje rečeno..bila sam u rodnom listu bezimena beba! Zvala sam se malo Margerita Rita, malo Ivana, malo Lavinija i naposlijetku sam postala Katja! Mami se jako svidjela mala nećakinja njene naj frendice koju je ova zvala Katja pa eto prikladnog imena za mene. Ta je frendica malo kasnije i otvorila krojački salon Katja, pa sam eto imala priliku za maturalnu zabavu dizajnirati svoju haljinu sa eksluzivnom etiketom Katja!

*druga stvar*ljudi me gledaju kao neku običnu curu, duge smeđe kose s rupicama u uhu kao ostatku svoje teen punk prošlosti? Da se razumijemo 9 rupica u uhu ne znači da i sad ne želim imati 9 naušnica u uhu već je problem što nemam love za kupit prikladnih 9 naušnica koje bi vrlo brzo izgubila. I da, nikad nisam bila punk?!? Uvijek sam bila divlja (ili da kažem zvrckasta jer to ženskastije zvuči) i neke sam stavove pokazivala odjevanjem i frizurom. Cijelu sam srednju imala kosu obojanu u kričavo crveno čime sam naizgled djelovala poput neke propalice, možda i narkomanke i nikad nitko nebi rekao da prolazim sa 4,8. Al dobro, predrasude...

*treća stvar*sušim kosu sat vremena i ekipa s faxa mi se sprda da kad kasnim da je razlog taj što sam sušila kosu?!? Nek se svi smiju al kronično se bojim meningitisa i nakon sat vremena sam sigurna da mi se neće ništa dogoditi!

*četvrta stvar*ljudi su začuđeni kad me vide ovako slatku bucu i kad kažem da sam na faxu dobila skoro 10kg. Činjenica je da sam uvijek bila buca al ipak u srednjoj sam se bavila sportom i bar sam imala mišiće. Najsmiješnije je kad kažem da sam dnevno, svakoga dana, bila po 4h u teretani i uživala. Prvo pitanje koje svi postave je : šta si onda bila manekenka? Helou? U zdravom tijelu zdrav duh i uskoro se moram vratiti na te 6god stare navike.

uz*ovu stvar* moram se i pohvaliti da sam tijekom svog života imala par naslovnica (točnije se mogu sjetiti dvije), par mutnih fotografija u novinama, par članaka. Da ne spominjemo radio i tv pojavljivanje jer zvučim kao da jesam (al jesam jesam) MEGAZVIJEZDA! ;-)

*peta stvar*
telepatski sam vezana s bratom i makar se nečuli i po mjesec dana znam kad je dobro a kad loše (čak smo i u istim razdobljima bolesni?!?). od kad sam bila mala brinem o njemu, iako je to vrlo ironično budući da je on stariji.

Nekad smo se tukli ko manijaci i doslovce je bilo puno krvi, a danas već imamo u planu gradnju zajedničke kuće koja bi se trebala realizirati u slijedeće dvije godine. Tako će eto moja želja da se vratim u PU ipak biti omogućena.
---------------------------------------------
*šesta stvar*kad sam imala (otprilike)11 smo tata i ja uočili Josipu Lisac na Forumu ispod prozora kako ispija piće. Tata je svoju sramežljivu curicu nagovorio da uzme jednu njenu ploču i ode po autogram. Otišla sam misleći kako će mi on tu uslugu jednom morat vratit, a vratila sam se sa saznanjem da je on uslugu napravio meni. Naime, s Josipom sam popričala nešto poduže jer je bila vrlo iznenađena što joj je neka klinkica pristupila i to sa njoj najdražom pločom koju ni ona sama nema doma u kolekciji jer je izdana u desetke primjerka! I sad ćete reći VAU al ja na tom jedinstvenom primjerku imam posvetu: Najdražoj curici Katji za dugo sjećanje i puno ljubavi njena Josipa! Ako ikad budem siromašna - znam što treba unovčiti!!!


*sedma stvar*uvijek sam na čudne načine znala doći do posebnih stvari. Tako je prije 8 (ako ne i 9) godina James Brown imao koncert u pulskoj Areni. Bila sam na kampiranje i ime jednog Jamesa Browna mi nije ništa značilo. Frendica me ujutro uoči koncerta probudila i rekla da onda ide s otoka (gdje smo kampirali) na kopno i vraća se sutradan jer da mora ići na njegov koncert. Reko joj da je luda i da šta će sama.. Nazvala sam tada tatu da nas dođe pokupit i da bi nam trebale karte. Mi smo tu noć provele na fenomenalnom koncertu sa gratis ulaznicama iz stožera tog velikog i nedavno preminulog pjevača.


i dalje bi vam mogla još štošta napisati al eto..ne smijem vam se odmah odati..pa ću ostalo ostaviti za druge prigode!


a sad..mojih 5 odabira da nam obznane 5 stvari koje nismo znali su..i sretni dobitnici suuuuuu...ništa niste dobili.

1.[trig
2.[lazycat ne budi lijena
3.[specijalna
4.[edopeja
5.[lady Morenza



10.01.2007. u 21:30 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online