ketcha`s mind

subota, 28.10.2006.

[ironija..]

Novaca još uvijek nemam jer nitko ga nije izgubija a na lotu su izvukli krivu dobitnu kombinaciju rofl No, od novca ne živim.

Živim NAŽALOST od vremena.yes Koliko sam se naspavala, kako sam se probudila i kakvog sam raspoloženja (da ne nabrajam ostalo) tiče se SAMO i JEDINO vremena.

*Najveći problem : pomanjkanje vremena. Posljedice : malo i nekvalitetno spavanje, stalno kašnjenje u izvršavanju obaveza i druženju sa najdražima i razočarenje što point u svom kalendaru, umjesto da ga iskrižam jer sam ga izvršila, brišem da me ne podsjeća što nisam izvršila!eek

*Drugi veći problem : loše i sumorno vrijeme naše Metropole. Posljedice : buđenje sa nesnosnim glavoboljama i stravičnim jaucima sinusa.nono

Riješenje?!?!?lud Hm..odo ja škvadro spavat a vi me probudite?!? Pa .. nemojte tako skoro rofl

Nego..i dalje štupidiram i trudim se upotpuniti život. Trenutno ovog vikenda sudjelujem u jednoj radionici i nadam se da će ishod iste biti pozitivan za nas studente i opće mišljenje stanovnika naše Metropole. O svemu ću vam otkrit kad bude vrijeme.yes

A sad..malo ironije - kako to već piše u naslovu. Par dana sam slušala reklamu za ovotjedni Globus i mogu samo reći da sam iz ponosa na svoj rodni grad odlučila kupiti ga i pročitati objektivan stav o životu u Puli

Pula, kao što već znate, je mjesto kojem se sigurno vraćam. Nema te volje, potrebe ni mogućnosti da svoj život nastavim u Metropoli. Bar ne ovoj. Ne zato što mi se Zagreb ne sviđa ili mi se ljudi u njemu ne sviđaju (ruku na srce krv nije voda i ja sam po tati dijelom zagrepčanka).cerek Ne vidim sebe u Zagrebu i gotovo. Mnogi moju odluku mogu komentirati tipa : "Zgb nudi mnogo mogućnosti, zanimljivog sadržaja..bla bla..klap klap.." Stoji. Al stoji i činjenica da je Zgb danas dostupan svim prometnim sredstvima (izuzev brodovasmijeh) i uvijek mogu doći i osjetiti sve te mogućnosti.yes

Ironija je baš vezana uz te mogućnosti. Naime, Globus je proglasio Pulom najboljim gradom za život u HR! Uz činjenicu da nam je grad devastiran, da plaće jedva podmiruju mjesečne obiteljske košarice jer je hrana osjetno skuplja nego u Metropoli, da je zimi pravo čudo ako ikog sretnete uvečer na ulicama, da je ljeti totalni prometni kolaps..Pula je za bod pobijedila Samobor! Dakle, uz sve ovo loše nabrojano - njeni potencijali, mogućnosti i sadržaji biju metropolu i time potvrđuju da ću se kroz dvije godine vratiti mojoj Puli. Ipak, život na Forumu i svakodnevna interakcija s ljudima u samom centru grada znaju mi toliko osvježiti dan da ni loše vrijeme i tmurna raspoloženja ne mogu uništiti isti. Možda neću imati mogućnosti biti poznati nadriktekt i graditi tornjeve koji će poput obeliska poznatih metropola biti orijentiri u prostoru al bit ću svoja na svojem: nikome kompetencija, bez poznatog cilja za kapitalom i bez šefa koji će me prcat u mozak. To je moj cilj.

Do tad..odo ja..do jutra se od mene očekuje pomak od čistog piskaranja i bacanja ideja..treba mi produkt i opet i OPET noćas nema spavanja..kiss

28.10.2006. u 23:26 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online