ketcha`s mind

subota, 21.10.2006.

[Da sam ja...]

... Sanader???? Zasigurno bi se vozila službenim avionom do Verone na kakav neslužbeni ručak.yes

... Tonina Sanader???? I da nađem 68000€? Uhhhh..naughtysad nebi razmišljala o nedaćama studentskog života i činjenici da moram još samo 10 dana preživjet sa 0kn u džepuburninmad! Fala onomu koji je izmislija minus...smijeh

No, realno – ja sam samo Ketcha.yes

Jučer sam otišla sa svojim zadnjim kunama u džepu platiti telefonski račun. nono

Mjesto radnje : pošta u kvartu. Red : gotovo nikakav osim bakica koje su toliko usamljene da se nedaju odvojit od Šalterica (teta iza šaltera)bang. Konačno dolazim na red. yesPosljednju kunu stavljam na račun i sramežljivo ga kroz šalter guram teti. Usporedno s tom kompleksnom radnjom, oči usmjeravam na stranu. Gledam u malu crnu kutiju na šalteru i gledam. Našla sam mobitel!!!!yes Jeeee..nonone, to nije bila moja reakcija. Naime, vidjevši mobitel prvo mi je sinulo : tko zna tko ga je izgubio? Hoće li se netko vratiti po njega?lud Druga pomisao i usputna radnja – predajem mobitel Šalterici s nadom da će ga vratiti onome tko ga je izgubio. Treća radnja- sramežljivo skupljam ostatke kuna na pultu, pozdravljam Šaltericu i sa smiješkom odlazim kući.yes

Da li biste i vi vratili mobitel koji ste našli?

Radije sam poštena nego da me Bog kaštiga (= urekne)yes al da nađem 68000€ bi morala doooobro razmisliti i dakako nađeno bolje i brže spremiti u boršelin (=torbicu) a ne da me netko otkrijerofl. He hecerek

Nedavno mi je teta u kopiraoni umjesto 10 vratila 50kn al naravno to nisam prihvatila. Naime, od 40kn se nebi obogatila a pošto svaki drugi dan visim u kopiraoni bilo bi mi neugodno da teta to naknadno skuži.yes

Radije ću igrati loto!yes

Toliko o mojim zgodicima u ovom radnom tjednu. Pijanki : 0/5.lud Fešti: 0/5.lud Spavanja : 3/5.lud Živciranja : 5/5.burninmad Obaveza preko glave : 5/5burninmad
Kisswave

21.10.2006. u 21:17 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online