ketcha`s mind

ponedjeljak, 09.10.2006.

[140ti post...]

[šljokica veli ajmo brzo na pozitivu!?! Može, nema frke..dapače, rado! Kakvo vrijeme, takvo raspoloženje! U zraku vlaga al jeb.. vlagu kad je sunca! Malo pirka vjetar, oblaci bude maštu; no, ipak, vani je sunce! Zar ne?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je moj 140ti post! Moj prvi post bija je dugačak jedva 2-3 reda..bila je to 2004.ta god. čini mi se prosinac i došla sam na ideju da počnem pisati post. Bez ikakve posebne inspiracije narafno..napisala sam ta 2-3 reda!

Danas kad krenem pisat nemre me niš zaustaviti! Može jedino fuckin vrijeme koje me sputava da se raspišem i da mi jedino trunčicu vremena da sve moje voljene pročitam, komentiram i još k tome napišem post!

U mom Svijetu danas ništa novog ili naročito zanimljivog ni zabavnog da vas nasmijem. Budna sam od zore..umorna sam ko pas..a dan je za neke tek počeo! Jedino veselje mi predstavljaju nove knjige koje sam kupila i kojima moram dodijeliti svoj cijenjeni potpis kako netko slušajno pri posudbi nebi pomislio da su njegove. Ono još veselije u ovom danu - trebalo bi biti moje farbanje! Znate kako žene kad nešto žele promijeniti(a kaže se muškarca) onda se ofarbaju i promijene frizuru?!? Promijena mi treba al muškarac ostaje isti!

Sad ću vas sve prepustiti da uživate u danu do neke moje malo bolje inspiracije!

Kiss

09.10.2006. u 14:53 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online