ketcha`s mind

nedjelja, 17.09.2006.

[Kad se puding ne želi zgusnuti?!?]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad se puding ne želi zgusnuti? Poludim!puknucu Naime, u duhu dosta aktualne teme mnogih blogova aka DIJETA odlučih da izvan mog menija ostaju čokolade i keksi s kojima je svaki dan i svaka večer uz TV ili uz komp bila ne zamisliva!yes Pravilo kršim žderući Kit-e-Katove u želji da osvojim mob koji mi je nužno potreban..al zanemarimo to!smijeh

No, želja za slatkim i skora prijetnja prijatelja PMS-a dovela me do čina : kuhanja pudinga.yes Naravno, dr Oetker jer nema boljeg.yes Kuham, kuham, prekuhavam, gori mi, zagori miheadbang i nakon 10 min puding se nije zgusnuo kako treba.eek Poludim na to! Mrzim to, najradije bi ga bacila al u tom trenutku mi je on jedino slatko što mogu i želim okusiti. Mirim se s tim i nakon brckanja u njemu dajem mu ocjenu 7/10.smokin

Problem se pojavljuje onda kada se puding nije htio zgusnuti ni nakon par dana stanke od želje za slatkim. Koji problem čovječe..koji problem..roflhe he roflProblem je dayes - jer upravo s ta dva nezgusnuta pudinga mogu opisati svoje posljednje dane...yesdošao je Ljubimac na dan-dva. Bilo je super.cerek Otišao je Ljubimac..odmah je sve loše...bang

Nije toliko crno..osim što pada kiša i stalno bi spavalayes(u tom spavanju naime leži to lošesmijeh). Što su mi uzaludna tuširanja u mom malom prču kojeg neki zovu kupatilo kad samo što izađem iz kuće sam u vodi do koljena!headbang K vragu i svi bespravni graditelji i oni koji ne poštuju zakone! blablaSvaki put kad padne kiša ispred ulaza mi je voda do koljena i trebale bi mi štule da se ne smočim!?!mad Moram si kupiti one gumenjače kao kad sam bila mala pa da nesmetano skačem po toj vodi suhih nogu..he he..rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrzim osjećaj mokrih nogu,yes al još gori je osjećaj kad za mokrog vremena sretnete yes„gentelmana za volanom“. Hodate mirno ulicom, psujući pod kišobranom svaku kap kiše koja lupi o njega, čujete brum brum iza sebe, pokušavate razaznat koja je mašina kad vaše divno uho predobrog sluha čuje :“ Fijujuju“ (ovo je trebao biti žvižduk). I prije nego što ste si pomislili „Koji debil. Koji seljak...!!!!“blabla glazba iz njegovog auta vam govori sve..narodno je jebeno narodno! headbangČas nakon toga taj isti seljak se pokaže pravim „gentelmanom za volanom“ i umjesto da uspori vidjevši lokvu pokraj vas na cesti, stisne gas, ubrza kola, da pokaže koliko je frajer i zalije vas!?!?!?!burninmad

Ne, nije me zalio nitko..al ponosna sam na toliko takvih „gentelmana“!headbang

I sad, dok se brčkam u nezgusnutom pudingu reći ću..zalivenčekam tu kišu da više padne, da me tlak u zraku ne mori i da fino zavaljena u svoje svježe oprane plahte malo othrčem..yes

A baš sam beba..
mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17.09.2006. u 18:37 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online