ketcha`s mind

utorak, 25.07.2006.

[..da je meni ..]

Puno toga! smijeh

Za početak..fala svima na komentarima! Super ste! Za ..[tagetes..činjenica je da sam i ja već odavno mogla imati svoje malo gnijezdo iz kojeg me nitko nebi selio! Ipak, nakon 5 godina puta toliko i toliko love..bilo bi nešto! No, o financijama ne smijem razmišljati pošto sam još uvijek na grbači staraca i kad se oni odluče..(a godinama već pričaju) .. možda neš i bude od željenog gnijezda!rolleyes

Do sad sam promijenila dostaaa cimera (i stanova= i teško će mi biti živjeti samoj al..zato postoje i neki hobiji da taj "jad" ubiju! wink Jednom kad se sad preselim nema više seljenja jer jednostavno ovu muku do kraja studija ne namjeravam prolaziti! Izgubila sam cijelo ljeto zahvaljujući seljenju! KOMA! Dok se drugi kupaju, mene oblijeva znoj, cvilim a pogled na stvari me prisjeti koliko će samo ovo sve još trajati! JAO!eek

Ovim postom moram zahvaliti [mALojšto mi je nesebično ustupila ključeve od stana da pustim u njemu sve što mogu! E pustila sam jathumbupI naravno dobar sam "gazda" stanu - provjerila sam sve i bijesnim lagano što poštar još uvijek nije ubacio u sandučić ceduljicu da dođeš podignut pismo u kojem će pisati da si finaly dobila job! Knjigu ti još nisam vratila pošto rintam po cijele dane i neda mi se ovako "zmazana nikud"..roflAL znaš da hoću!!!!party

Još da komp ostavim kod tebe i onda preostaje kaos.u stanu je još uvijek kamion stvari..kad dođe stari i vidi sve strefit će ga kapeek. Rado bi ja sve svoje stvari reducirala..i nastojim(skripte dijelim okolo, staro posuđe bacam, bacila sam kariolu = ne znam kako se kaže na hrvatskombang papira i novina, dio knjiga šaljem u Pulu..)..bacam dnevno po vreće smeća i gluposti koje rijetko kad koristim al je moja najveća mana što imam jakooo puno knjiga, enciklopedija..i bla! A to su sve glomazne stvari! Rado bi ih se riješila al gotovo svaku od njih (BAR) jednom mjesečno otvorim, pogledam i upotrijebim!bang Ništa..idem dalje šljakati pošto se prvo moram riješiti Ljubimca koji mi cvil no više neće biti cimer dok ne odluči što će sa sobom nakon diplome...

Kiss svima!

25.07.2006. u 13:45 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online