ketcha`s mind

četvrtak, 20.07.2006.

[..gotove su muke..]

HVALA SVIMA NA OPTIMIZMU! kiss Jučer navečer sam otišla pogledati još jedan stan! Dočekala me mlada žena, vesela, draga na sam pogled. Prvi dojam odlično!yes Uvela me u mali stančić, svoju garsonijeru. Sve je novo, zgrada nova! Drugi dojam odlično. rolleyesNo, nekako mi je djelovala mala za moje stolove! rolleyesJedan je 160x80 a drugi je 140x80! Ogromno! Cijelo jutro sam se dvoumila i dala sam si oduška da odem pogledat još jedan stan! Taj je bio romantičan, u potkrovljucerek al..za curu nimalo privlačan. Higijenski uvjeti na minimumu, ajmo to tako rećimad! Do 14h sam se dvoumila dal tu ženicu zvati ili nezujo..da ili ne..da ili nezujo? 4h telefonskog razgovora , malo sa tatom, malo sa mamom..pa opet sa mamom, pa opet sa mamom. Pa su pale sugestije Ljubimca.. Možete misliti kako sam bila luuuda!headbang Luuudaheadbang..svi imaju nešto za reć a ja zbunjena jer ipak prvi put idem živjeti sama! Neodlučna za popiiiii.. headbangNa kraju nazvah ženu! Sve dogovorihthumbup..kad opet mama, mama i mama! Shvatili ste iz mog ponavljanja mama..jel tako?yes MOJA MAMA JE ŠEFICA!puknucu Njena je zadnja i zadnja!puknucu Rošpija, ona bi ovako, ona bi onako..pa kad sam sve dogovorila e onda tek nije valjalo! Jao! No, pošto je onda zasjela za tel sa spikom o prioritetima i faxu i samo faxu..dobila sam slom živacamad! Žena (mama naravno) misli da ću ja cijelo ljeto ostat u Zgb-u i čamit tu sama jer je samo fax na pameti i samo fax?!? headbangDovoljno da sam 10mj u godinu zatvorena, zbog obaveza za taj jebeni fax, u stanu a sad mi ni ljeto ne dopušta, ni tih jebenih 2 tjedna?!?! ludMorat ću smisliti neš!bang

No, ovaj post nije jadikovanje o mamiyes, mami rošpiji već o stanuyes! Pa da neš i napišem! Novi stan će mi skratiti šetnju do faxa za skoro 10minutathumbup! Dakle, ako mi je prije biciklom trebalo 10 min sad će mi trebati oko 5-6? A pošto nikad ne tramvajerisam..bit će mi lakše hodatithumbup! Stan je na prvom katu, dakle - bost ću paranoju ko i [mALacerek, al šta je tu je! Ima oko 25m2 - što mi je malo malo s obzirom koliko stvari imam! Al ima novo kupatilo i novu kuhinju! Što je dosta bitnoyes! Uza sve što je mali ima i balkon! Smiješnosmijeh, al balkon je veći od kuhinje i sva sreća da postoji jer stan nema ni podrum ni šupu a moja Zvijerka (čitaj bicikl) isto mora negdje boraviticerek! U stanu je dovoljno ormara i polica ( budući da je gazdarica mlada doktorica s jaaaako puno knjiga) što meni itekako paše! Ima i 2 ležaja, zapravo kauča koji se lako pretvore u ležajeve tako da uz stisku može stat i 4 osobe! He he..meni za sad treba samo jedan, al nikad ne znaš ako starci dođu u kontrolu! rolleyes

No, stan je slobodan za useljenje tek 15.08.puknucu a ja iz ovog moram gibat 1.08puknucu! To su problemi kakvih nema za osobu kao što sam ja koja ima tolko stvari..al jebiga..[mALa će mi malo pomoćikiss, nešto ću uvaliti gazdarici u njen stan, a ostalo makar za Pulu..jedino što ljeta ove godine nema jer nemam kad..ufaaaaaaaaaa! Ljuta samheadbang! Al bar vam više neću pizditi kako je teško naći stan! Možda uskoro počnem pizditi kako mi je mali al dobro....wave

Kiss

20.07.2006. u 21:16 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online