ketcha`s mind

utorak, 04.07.2006.

[..još reformi..]

naišla sam jučera na blog koji se bavi temom upisa na fakultete i prava djeca branitelja! Pogledala sa ga, pročitala i ostavila koju svoju riječ..naravno da sam za pravedno postupanje prema svima..al ako niste naišli na ovaj blog..evo vam linka:
[jednakismo

Prošle godine, kolko sam upoznata, se tako upisalo 200 "novih arhitekata" i mislim da je to pretjerano! Što ćemo sa svim tim ljudima? Nema to smisla! Meni je žao al tako je! Naravno da žalim i suosjećam sve sudbine obitelji branitelja i njihovog statusa! Al smatram da nije uredu to što Kosorica i današnja politika rade! Ne podržavam to! Ipak, prijemni ispiti postoje da bi svi bili jednaki i imali jednaku mogućnost..i da se iskažemo u znanju. Meni je žalosno gledati kako se prijemni kupuju i namještaju..i kako je danas studij skup al opet, ja sam ko i svi drugi izašla na prijemni i pala. Nisam posustala i slijedeće godine sam opet izašla i prošla. Da sam se kojim slučajem upisala sa nekim povlaštenjem..kakav god on bio, danas mi duša nebi bila mirna! Da sam nekom drugom uzela mjesto? Grizla bi se!
Dapače, kad sam se ja upisivala se desila administrativna greška zvana SVAĐA gdje me cijenjena teta u referadi nije upisala jer sam bila iz Istre (long story i stupid bitchheadbang) ..i iz istog razloga se upisalo 11 ljudi više od planiranog! Drago mi je zbog tog...cerek

Nemojte sad napraviti hajku na moj blog da nisam u redu..ipak, svatko ima pravo na svoje mišljenje i iako nisam doživjela rat i moj otac nije bio branitelj i ne tlači ga birokracija..ipak, moj stav je takav! Bez uvrede..

04.07.2006. u 01:59 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online