ketcha`s mind

srijeda, 21.06.2006.

[..mačka]

Image Hosted by ImageShack.us

Mačka ima 9 života..dakle, ako sam ja mačka lud propustila sam već 4 ostalo mi ih je samo 5?!?! neeeee..eek

Od kud da krenem..mislim, već me [mALa skoro izdala..pa da napišem i te moje dogodovštine u životu!

Baš sam jutros smišljala post u kojem bi cilom svitu objavila meni radosnu vijest! Kazna mi je sa današnjim danom pala u zastaru i bijah hepi! Ipak, birokracija je pokušala mene zaj.., al sam ipak uspjela ja nju! I sad umjesto da sam kraća za nekih 700kn i par kaznenih bodova..evo vam ga na..policijoti..mi niste to uspjeli naplatit!he he rofl
Al samo ja znam..kako uteći zakonu! I birokraciji..he he

Puna elana sam se tako jutros ustala..i otišla na fax! Bija nam je Bandić u posjeti! jao..manji je nego što sam očekivala.. i iskreno ..rikavala sam od smiha kako su mu se ljudi uvlačili u dupe! Jao..što ja to mrzim!

Pošto sam eto..izbjegla kaznu..reko da tu lovu spiskam na sutrašnju malu fešticu! Ipak, sutra je brzdej, cila država slavi, tekma je..pa reko..mogla bi! Ošla ja u Kerum..da u Kerum! Konzum i Todorić mi dopizdili! U svim normalnim državama je monopol kažnjiv..samo ne kod nas..pa kad idem i po kruh idem u konzum! Pa reko..ajmo mi Kerumu danas. (ipak, vidla ga uživo i lik je fenomenalan!!!!smijeh)
Ušla u Kerum..rashladila se..kupila delicije...kupila kolačiće...kupila amaro..a onda skužila da sam zabila takujin ( = novčanik) i niš rekla teti blagajnici da ne ode na more jer da ja idem doma po pare i brzo sam nazad! Al to brzo se ni desilo! Jer sam..opet imala prometnu i jer je opet Zvijerka u banani!!!!!! Jao..svake godine u periodu od 15.06. do 25.06. mi se desi ista stvar..ni kriva ni dužna..netko naleti na mene i sjebe mi bicikl! Ljuta sam više, ljuta! Ogorčena! Ovaj put je bilo i gore nego ikad! Čovjek me vidio i nepromišljeno krenuo! Lupio me..ne znam ni ja di..samo sam vidla i osjetila da letim metar i pol na parkirani auto! Jao! Usred bijela dana, na najprometnijem križanju..tik tak se skupilo 100 ljudi..mislili su da sam gotova..
a ja se..ko i svaka mačka..dočekala na cape (= šape)..bijesna se digla i skoro počela plakati! Kud baš meni..pa prije samo godinu dana me pokupila kokoš u C3-ju..ne sad opet!a niš..tip mi ponudio 50€..a ja luda od svega reko mu..sad voziš bic na servis..i tamo plaćaj di ću ja sad još i na bic misliti! I otišli smo..srećom, pošten on ..poštena ja! Pustila bic na servisu, reko mi zgodan mladić da se vratim za 45min..i lik mi ostavio 75kn! Ja sam u među vremenu pizdila..otišla doma po takujin..pokupila špežu kod tete blagajnice u Kerumu i otiđoh po bicikl! Naplatili mi 40kn..dakle 35 sam zaradila! A tek da sam uzela 50€ kao što mi je čovik nudio? he he..da imala bi više za sutrašnju feštu..al kako bi mi, Istrijani, rekli..onda bi me Bog kaštiga(=kaznio,urekao..ne znam točan prijevod yes)..i tako..
sad sam doma u krevetu..i dok sam mislila da mi ni niš i glavno da mi je bic u banani ..ipak..popucale mi vene na nogama i ćem morat dan provest u krevetu..neće mi biti teško!!!!smijehal samo da se niš ne zakomplicira! A stara ko stara ..ludaaaa..rekla mi da će mi kupiti auto i kacigu pa da će tek onda biti mirna..he he..mogla bi da..već duže piljim u neki twingo..reći ćete..jao ne taj prč..e nemaju svi love a i šta će mi veće!!! kissesmah

21.06.2006. u 16:53 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online