counter free hit unique web

KemoTerapija

05.01.2006., četvrtak

KEMOTERAPEUTSKA KUHINJA

Završetak prošle godine i početak ove dijelom bilježim i kao nenadano zanimanje moje djece i prijatelja za neke od mojih kuharskih vještina.
Najprije me na Silvestrovo zvala kćerka Nataša i zanimala se za pripremanje seksi pečenja.
Potom mi se sin Amba javio iz Pule i pitao kako da ispeče odojak, a da pritom pečenka ima okus janjetine.
Jučer me Debellysimo Majetić zamolio da mu pošaljem recept za orahnjaču (orehnjaču), jer njegova unuka Tena, već gotovo trinaestogodišnja djevojka, još uvijek pamti okus orahnjače (orehnjače) koju sam svojedobno pripremio i koju je samo jednom kušala.
Već godinama ne kuham neku posebnu klopu.
Posljednja moja velika kuhanja vezana su za dvije posljednje žene. Kamelija me prije četiri-pet godina (već smo bili sretno razvedeni) zamolila da joj pripremim nekoliko vrsta jela za njen rođendan. Tim je jelima počastila škvadru s HTV-e. Bio sam vrlo ponosan kad su mnogi prepoznali u okusu pripremljene hrane moju vještinu
Lela me ove godine zamolila da isto tako pripremim nekoliko vrsta jela za proslavu u čast Ambinog završetka faksa i istodobno njenog završetka Više pedagoške. Naravno, i njihovi su gosti uživali u finim okusima.
Kad sam sinoć poslao Debellyssimu Majetiću recept za orahnjaču (orehnjaču), odvratio mi je mailom da je to najbolje što sam u životu napisao. Dakako, da me to njegovo priznanje deprimiralo, jer ne mislim da je recept za orahnjaču neko naročito literarno djelo.
Ipak Majetić predlaže da se Doktorica (Riječanka) i ja ujedinimo i pripremimo knjigu recepata. Doktorica je zaista vrsna majstorica, a ja sam više seljačina. I moja jela doista ne valjaju, jer oni koji su jeli govore da ih ne mogu prestati jesti, pa se onda nekontrolirano debljaju.
Kad sam svojedobno kuhao Histrionima na jadranskim turnejama, prozvali su me Trovač na Jadranu. Naime, mnogi su se toliko udebljali da nisu imali što odjenuti. Momci su još nekako muški podnosili zamamne muške obline koje su im se skupljale oko pupka, ali djevojke nisuu. Ena Begović, Nina Erak i druge lijepe dame mrzile su me zadivljujuće iskrenom mržnjom.
Klopale goleme količine razne klope, lizale prste, tanjure, zdjele... i mrzile me, sito i toplo.
Nataša i Amba su napravili, kažu, izvrsnu klopu. Čekam Majetića da vidim je li orehnjača uspjela.
Mislim si, mislim da vam na ovome mjestu napišem recept za seksi pečenku.
Naravno, ako to želite.
Mislim da ste svi vi u najboljim godinama za razne seksualne vragolije i vratolomije, od kojih neke još pamtim iz vremena kad sam bio aktivan muškarac, pa zašto ih ne biste povezali s kuhanjem.
Hoćete li?
- 18:17 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga