counter free hit unique web

KemoTerapija

07.04.2005., četvrtak

OTVARANJE PJESME

U ciklusu pjesama Majka, u III. dijelu, Karol Wojtyla ima dvije pjesme. Svojedobno sam pjesmu, koju ću sada uredno prepisati onako kako sam je odavno objavio, znao naizust. Kad sam je onda čitao činilo mi se da me pjesma našla negdje na svom putu, među mnogim različitim ljudima, i uselila se u mene jer joj je tu, valjda, bilo najtoplije. I sve do sada, ni pjesma, ni ja nismo promijenili mišljenje jedno o drugome. Evo te pjesme u prijevodu moga davnog prijatelja Đorđa Sudarskog Reda. Pjesmom se opraštam od zemaljskih ostataka Pjesnika, gotovo na sam dan njegova ukopa.

Karol Wojtyla:
1. OTVARANJE PESME

Nisam sebe znala takvom, kakvom sam se pronašla u pesmi.
Šetala sam među ljudima ne odvajajući njihove brige
od mojih jednostavnih postupaka, od mojih misli ženskih
izrečenih uvek glasno.

A kada se pesma rasprsnula i obujmila me kao zvono,
onda sam videla da reči Tebe iznose iz skrovišta
kao svetlo zaronjeno u dubini misli –
A kad opet pesma utihne, onda ćeš moje misli bolje čuti.

I dugi protiču dani među mnogim različitim ljudima,
u kojima će Te posećivati moje krvi neizmenjen ritam.
A drukčiju pesmu neću da ti dam. Ona pak pre nego što mi se vrati,
ehom će odjeknuti dubokim u čitavom biću
- da bi se opet sakupila u tihom šapatu mojih usana,
na kojima ostaje najduže – i najjednostavnije traje.
- 21:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga