counter free hit unique web

KemoTerapija

29.09.2004., srijeda

SLUČAJ ŽUTE KRAVATE

Dakle, jučer sam doživio i preživio jednu nimalo smiješnu svađu sa ljubavnicom Tenom. Naime, kad me dočekala u svome stanu, sva mirisna, topla i vedra, ah, očekivao sam sve, sve... samo ne ono što mi se dogodilo.
Naime, jučer je Teni bio rođendan, onaj veseli ženski rođendan kad s posebnom radošću naglašavaju sve one prednosti i ljepote 27-godišnje milosnice, pravog blagdana za oči i ruke. Kupio sam joj na rasprodaji lijep poklon: neki prilično uščuvan stari broj Vjesnika i buket svježe zelene salate, glaserice.
Tena je zaista lijepa djevojka. Kad bih morao birati između nje, Annie De Meni i Ptice Trkačice, naime, koju bi poveo sa sobom na neki pusti poluotok, recimo Istru, ne bih se mogao odlučiti. Poveo bih sve tri – toliko sam neodlučan kad se treba prikloniti jednoj radosti – zajedno s njihovim ljubavnicima, rodbinom i ostalom svojtom, te sponzorima koji bi to sve platili.

I, eto me u bolnici. Pukla mi glava kano zrela lubenica kad je zveknete sjekirom ili nekom sličnom alatkom, čekićem, pet-tonskom kamenom gromadom ili novom teflon-tavom s dvostrukim dnom, što je moj slučaj.
Svoju sam nesreću pretočio iz epske u lirsku tragičnu bačvu, mislim pjesmu, nastojeći posebnu pažnju posvetiti što jednostavnijoj rimi, kako biste ovu pjesmu što lakše naučili napamet, a to, ne?, zapravo i nije neka posebno teška obveza.

Jučer mi je, razumiješ ti mene
Nepoznat netko, u Zagrebu, znate
Učtivo bacio tek malo sjene
Na jadno stanje žute mi kravate

Ne smatrah to, razumiješ ti mene
Razlogom za povijesne zahvate
Jer što da muči njeg've očne zjene
To jadno stanje žute mi kravate

Onda će on, razumiješ ti mene
Molim, ništa, tek pripazi se brate
Jer moguće je i da na zlo krene
To jadno stanje žute ti kravate

Bijaše u pravu, razumiješ ti mene
Od tada me samo nevolje prate
Kad vidješe oči dobre mi Tene
To jadno stanje žute mi kravate

Pričasmo dugo, razumiješ ti mene
Al' njene ruke nikako da shvate
Glava mi bješe mekša od stijene
Zbog jadna stanja žute mi kravate

Bolnica, zna se, razumiješ ti mene
Mračni mi snovi, ah, bolove krate
Samo zbog ruža neke druge žene
Na prednjoj strani žute mi kravate

POUKA: Uvijek provjerite upozorenje dobronamjernika, a naročito ako vas, ničim izazvan, upozori na stanje vaše žute kravate.

OBAVIJEST: Molim, moguće noćne posjetiteljice da svakako, prije ulasku u moju bolničku sobu, obrišu noge i šminku. Dobro, noge možda i ne, ali šminku – da. Osobito ruž, taj me gotovo glave koštao.

- 11:20 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga