counter free hit unique web

KemoTerapija

24.09.2004., petak

NAŠA DOMOVNICA

Zašto me petak uvijek podsjeća na početak ili svršetak?. Većina petak rimuje s – metak, ali ja sam svoj život trošio u ostale dane, a za to je rima – tane.
Vratio sam se iz Đakova.
Radostan, jer sam upoznao mnoge dobre ljude, divio se prekrasnim i meni nedostupnim Slavonkama i uživao u vegetarijanskim jelima s prilogom.
Recimo: fantastični restani krumpir sa svega pola kilograma dobro ispečenih i dovoljno ljutih kobasica; izuzetni krumpirići, mislim na putru oliti maslacu, vrlo jestiv crveni luk s prilogom od pečenog hladnog odojka (svega 1,50 kg) i vruće janjetine (svega 2 kg). &td.
Budući da sam liječeni antalkoholičar, pio sam tek nevjerojatan Traminac (1,5 dcl) i, naravno, nenadmašnu feričansku Frankovku.
Dakako, i TV ekipa je sjajna. Osobito glavni, to jest Branko, koji ima nevjerojatno mnogo energije. Sve stigne. A da i ne govorim o vrijednom Aljoši, šarmantnom režiseru Belom, strogom ali pravednom producentu Ljubi, marljivoj Marijani, druželjubivim kameramanima i ostalim tehničarima, a da o nevjerojatnoj grupi 0,0 promila, to jest vozačima i ne govorim. Felkija, glazbenog urednika ostavio sam na kraju, budući da je, čini li mi se?, sretno zaljubljen. Zaista, ljubav ne zna za godine.
Naravno, svi naši domaćini gotovo da su se ubili od ljubaznosti. I oni u Đakovu i oni u Našicama, gdje smo bili smješteni.
Emisija koju smo snimili je Domovnica. Tu se prednost daje hrvatskoj tradicijskoj kulturi. A vama, dobri moji, skrećem pažnju na Voju Šiljka, te da svakako pogledate predzadnju glazbenu točku u kojoj pjevaju Vesna Pisarović i Zvonko Bogdan. Sjajno pjevaju starogradsku pjesmu Imam jednu želju.

To bi bilo sve iz Đakova. Naravno, Strossmayerova katedrala još stoji na svome mjestu. Manjka joj samo jedna ruža, gore kod desne terase na tornju.
A kad je riječ o samoj katedrali, onda valja priznati da je fantastična. Kao da nije građena, kao da je izrasla iz one močvare na kojoj je, je li?, niknula.

Mila Rajsko Djevo, vibrator je izmislila jedna vjerna žena, zaboravio sam joj ime. Vjerni muškarci služe se, od pamtivijeka, junačkom desnicom ili ljevicom.

- 09:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga