counter free hit unique web

KemoTerapija

17.09.2004., petak

TELEVIZIJA NA KRAJU GRADA I DRUGE SITNICE


Prvo valja promijeniti izlog. Leptiri su s jesenskom TV shemom otprhnuli u suživot s leptiricama, naravno jer je petak. Naravno, jer mi ni Majetić više ne paše, pa ga promijenih s njim samim. I to iz one trofazne golfske faze, a znat ćete koje kad pročitate ovu antologijsku mušku pjesmu.

U onom dugom ponedjeljku, svašta sam radio. Najprije ono od čega se pomalo živi, a to je taj novi serijal za HTV. Javno snimanje prve emisije bit će u srijedu, 22. rujna, u Đakovu. Valjalo je dobro zapeti da se u tako kratkom vremenu domisli sadržaj cijelog zabavnog serijala. Po običaju, Branko najviše radi. Te ovo, te ono. Htio bi mnogo, a love je malo. Kao da ovi s HTV ne kuže onu staru narodnu: Koliko love, toliko muzike. No, dobro.

Ono što me posebno toga dugog ponedjeljka oduševilo je Jura Hrvačić i njegova nova medijska zgrada, tamo daleko… daleko. Tako daleko da sam je nazvao TELEVIZIJA NA KRAJU GRADA.
Jura je OK tip. Jako OK!
Ima nosurdu za posao kojim se bavi, a bavi se radio, a od nedavno i TV proizvodnjom. S radijom – ako znate, znate a ako ne znate, onda ništa – ima uspjeha. Davno je krenuo s Velikom Goricom. I kad je tamo sve sredio, kad je Velika Gorica postala carica radijskog prostora, onda su ga neki tipovi preveslali. Mislili su da i oni to mogu što ne mogu, pa su moga prijatelja otfikarili. Otfikarili i propali. Jura si je zmislil novi radio – Obiteljski, pa još i Narodni. Poslije je ujedinio gotovo sve lokalne postaje i piči program koji se sluša od – do.
Sad je odlučio krenuti s TV. S partnerima i drugom rajom najprije je kupio zemljište i osmislio zaista lijepu zgradu u kojoj ima svega. Radio i TV-studiji mirišu na posljednji krik radio i TV tehnike. Redakcije, studiji, medijski centar i kaj ja znam kaj tamo svega ima. Ako krenete prema Velikoj Gorici starom cestom, tamo među kukuruzima, voćkama i Peugeotima, vidjet ćete jednu veliku zgradu s lijeve strane. E, to je njegovo novo medijsko carstvo.
Jura se ne žuri s TV programom. Sve radi bez neke posebne nervoze.
I bez nervoze me pozvao u goste. Nije bilo ni janjetine, ni vitkih smuđeva, ali je bila kavica i muzirajući sokić. I to dva. Najprije mi je pokazao sve to što ima, osim najviše prostorije u kojem leži i smišlja što će raditi.
Jura se ozbiljno bacio na TV posao. I o tome smo si prijateljski pospikali. Naravno da ću s Jurom raditi, ako me doista bude htio. Pogotovo zato što sam tamo vidio sve neke nove klince, a usuđujem se reći – buduće prave TV mahere. Imam nešto malo znanja u lijevom probušenom džepu traper jakne, pak bih s tim, kaj mi još nije scurilo, mogao pomoći dobrom drugaru.
Osobito kad znam da se kani proširiti i lijevo i desno i gore i dolje. I kad je pokazao razumijevanje za raju s Bloga. Koliko mi se pari, bit će tu posla za sve one koji posla traže, a znaju raditi.
Eto, to bi bilo to. Ako netko sumnja u moje riječi, možemo se i kladiti. Kladim se da će za najviše deset mjeseci TELEVIZIJA NA KRAJU GRADA Jure Hrvačića & C. O. potpuno zagospodariti ovim TV prostorom.

Jedna obavijest. Za desetak dana počinjem pisati blog roman, pod radnim naslovom JUNACI BLOGOVE ULICE. Roman će izlaziti na ovome mjestu u nastavcima, mislim, nedjeljom. Dakako, ja neću biti jedini pisac. Ufam se u vašu pomoć. O čemu je riječ, možda ćete već sutra saznati. U svakom slučaju obećavam vam blogovsku zabavu.

Zblogom.

- 10:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga