counter free hit unique web

KemoTerapija

06.09.2004., ponedjeljak

OPROSTI MI, BLOŽE!

Molim oproštaj. Danas ništa od Histriona.
Najprije sam se De Bellym obišao Jakuševac. Tržio sam sjajnu kožnu vindjaknu za 100 kunona.
Poslije s Tabom na kavi. Taba je moj mlađi prijatelj. Vrstan je pravnik i naučio me mnogo o svojoj struci. Nismo se vidjeli mjesec dana, što je olimpijski rekord i neviđenju s njim. Ispričao mu je, uz dvije kave, priču o ovogodišnjoj plovidbi Jadranom. Taba, naime, voli ljetovati na brodu, na jedrenjaku. Ove godine plovio je s brodom dugim 19 metara. Pucali gromovi po njemu, ljuljali ga valovi, ali… preživio je. Možda vam, idućih dana, ispričam jednu od njegovih priča.
Predvečer, otvorio svoj topić od lapa, okrenuh glavu, i dok se lapić zagrijavao, prihvatih se knjiga. Drpilo me pospremanje biblioteke. Sve sjajne dobre knjige.
A kad sam sjeo među njih, e onda nije bilo dizanja do maloprije. Na primjer J. D. Salinger. Na primjer Cervantes. Na primjer Voltaire. Na primjer La Carre. Na primjer itd.
Okreni list ovdje, okreni list ondje i sreća je što nisam ostao sjediti do listopada.
Budući da danas imam puno posla u redakciji, krenuh ranije.
Histrioni će doći na red, garant, noćas. Bloga mi.

- 09:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga