counter free hit unique web

KemoTerapija

30.08.2004., ponedjeljak

DNEVNIK ILI NOĆNIK, PISANJE JE SAD (4)


Ponedjeljak, 30. kolovoza

Dakle, od srijede se u Požegi održavaju Zlatne žice tamburice, pa Branko, Aljoša, Felki, Ljubo, Beli i društvo iz redakcije pripremaju sve ono što valja pripremiti da bi TV prijenos bio bolji. Naravno, ni ja se nisam mogao oglušiti tom veselom požeškom ozračju, ali me raduje što tamo neću biti.
Međutim, subotu i nedjelju morao sam preslušati sve skladbe i skromno pripomoći u predstavljanju tih lako-glazbenih ostvarenja. Kad bih parafrizirao Dobrišu Cesariću, rođenog Požežanina, rekao bih: I moje slovo pomoglo je tkati!
Zato nisam stigao ozbiljnije poraditi na Dnevniku. Svakako ću to učiniti kad dečki i cure sutra odu u Požegu.
A danas, danas je rođendan mome prijatelju, Alojziju s bijelim krinom, dakle Majetiću, dakle De Bellom. Zato vas danas želim upoznati s njim. A čovjeka najbolje upoznate putem njegova teksta. De Belly je sjajan pisac i zaista zna znanje. Bilo da je riječ o prozi, poeziji itd. pisanijama. Zato vas, štovane mirisnice i uvaženi blogopisci, častim jednom njegovom pjesmom: Leptiri njenih grudi. (Ja bih rekao: Reptili..., ali on više voli leptire, da ne kažem leptirice.)
A kad pročitate pjesmu, koja je tu s lijeve strane na vašem kompjutoru, uza samo moje srce, onda vas molim da mu u mislima poželite sretan rođendan. I da nam poživi toliko koliko mu je negdje zapisano, dakle do 2017, barem.
Hvala i Zblogom.


- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga