counter free hit unique web

KemoTerapija

06.08.2004., petak

KEMOTERAPIJA

Na Blog mi je, tako mi Gospodina Bloga, skrenuo pažnju De Belly, pravim imenom Alojz Majetić, hrvatski književnik, pisac glasovitog Čangija i ovogodišnji dobitnik vrlo ugledne pjesničke nagrade Tin Ujević. Rekao mi je da je Blog idealan prostor. Kao: Blog nema imena ni prezimena. Svi smo mi Blogovi i Blog je naš. Tu se čitateljica i čitatelj stječu samo zanimljivim tekstovima, kaže.
Budući da ja doista ništa drugo ne znam nego pisati zanimljive tekstove, evo me u pokušaju da to potvrdim u nevjerojatnoj konkurenciji vrlo kvalitetnih blogopisaca. Naravno, očekujem da ću uskoro zasjesti na čelo najčitanijih Blogovaca.
Zašto sam svoj Blog nazvao Kemoterapija?
Zato što je to vrlo zanimljiv naslov za Blog. Osim toga, već su sve dobre naslove čopili ostali Blogovci.
Dakle, kemoterapija je specifično i često neugodno liječenje zaraznih bolesti pomoću kemijskih sredstava. Među najstarija kemoterapijska sredstva ubraja se živa (za liječenje luesa; sifilisa oliti francuske bolesti). Znanstvenu kemoterapiju utemeljio je Paul Ehrlich (1854. – 1915.).
Danas se pojam kemoterapije često proširuje i na liječenje neinfektivnih bolesti kemijskim sredstvima, pa se tako govori o kemoterapiji malignih tumora, nekih duševnih bolesti itd.
A ja, eto, nastojim proširiti kemoterapiju i na pisanje. Neka mi slova, ako Blog da, budu ona blagotvorna i blogotvorna živa ili neki drugi, dobri i ljekoviti antibiotik.
Nadam se da ćemo se, pritom, svi blogovski zabavljati.
Kemoterapeut


- 10:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga