< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ovdje se nastavlja priča o Keiri Riddle nakon završetka školovanja u Hogwartsu...
I ovdje je dnevnik iz školskih dana kojeg sam počela pisati 15.4., pa ako vas zanima pogledajte...

Image Hosted by ImageShack.us
P.S.-ubacujem likove u priču. Samo recite želite li da pišem da ste završili školovanje u Hogwartsu ili da se još školujete...smijeh

Moja mail adresa:
keira_riddle@net.hr









Likovi i opisi

Image Hosted by ImageShack.us
Ja-Keira Riddle
Završila sam školu u Hogwartsu gdje sam bila Slytherin...
Sada imam 19 godina i živim u Rumunjskoj sa Johnom, Seamusovim bratom gdje i radim, brinem se za zmajeve.Kada dođem u London smještaj uvijek mogu naći kod Agathe...
U Rumunjskoj imam zmaja Puffa i kada sam pohađala Hogwarts u Zabranjenoj šumi sam imala jednorožicu Moonlight i nadam se da ću je jednom vidjeti...
Imam polubrata Toma koji je nestao. Imamo istog oca, ali različite majke...
Najdraži predmeti su mi bili Skrb i Travarstvo...
Registrirani sam animagus i pretvaram se u vuka...
Kao osoba sam vesela i društvena, ali nekad previše dramatiziram, pa sam sklona skandalima...

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
Moj bivši dečko s kojim sam živjela u Londonu...
U Hogwartsu je bio dom Ravenclaw, a 7. godinu je završio u Durmstrangu...
U školi je bio pravi ženskar, ali sad se smirio i postao ozbiljniji...
Sada radu u specijaliziranom dućanu za magična stvorenja u Zakutnoj ulici...
Ima 19 godina...

Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith
Ima 19 godina i nada se poslu vidarice u sv. Mungu...
U Hogwartsu je bila Slytherinka i položila je OČI s odličnim uspjehom(štreberica).
Živi u velikom (peterosobnom) stanu na kat u Londonu (snobica)...
Prije je hodala s Tomom,ali sve je to nesretno završilo jer je on nestao bez traga...
Ima zamorca Tonya,mačka Liama i psa Willya koji joj prave društvo...
U duši je hipohondar i u zadnje vrijeme stalno visi u ljekarni.Voli skupe krpice i nije joj žao izdvojiti zadnju lipu iz novčanika da bude lijepo obučena...
Najbolja mi je prijateljica i družimo se još od 1. razreda u Hogwartsu...

Image Hosted by ImageShack.us
Tom Marvolo Riddle
Moj polubrat...Imamo istog oca...
Skupa smo odrasli u sirotištu, ali smo tek na 1. godini saznali da smo si u rodu...
Kad smo bila 6. godina saznala sam da nam je ubio oca, ali pod ucjenom sam morala o tome šutjeti, isto tako sam saznala za Odaju tajni...
Kad je kap prelila čašu pokušala sam to svima reći, ali nitko mi nije vjerovao jer je to bilo odmah poslije nesreće i svi su mi govorili da buncam...
Na kraju moje 7. godine nestao je i više ga nisam vidjela...sada ima 20 godina...
Hodao je s Agathom...

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Ona mi je uz Agathu najbolja prijateljica...
Također je Slytherin i djelile smo spavaonicu...
U školi je igrala metloboj kao udaračica i imala je čudnu strast prema bezjačkim studijama...
Ima 18 godina i trenutno radi u medičarnici,a pokušava upasti u metlobojsku žensku ekipu i profesionalno se baviti metlobojem...

Image Hosted by ImageShack.us
Luke Handrison
Jedan od školskih prijatelja...
Bio je dom Slytherin i imao prilično dobre ocjene te je za naš dom skupio puno bodova...
Bio je zaljubljen u Irmu, a mislim da je još i sad...zbog sramežljivosti nije htio da nešto poduzmem...
Ima 19 godina i pokušava dobiti posao u ministarstvu...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (čija se boja mjenja ovisno o raspoloženju). Roditelji su joj hrkani. Mama joj je umrla, a tata se oženio s nekom bezjakinjom Mateom koja je na kraju ispala vještica. Ima 18 godina i nedavno je završila Hogwarts. Živi u trosobnom stanu sa svojim dečkom Deanom i njegovom sestrom Hilary. Dean je bezjak, pa i ona živi bezjačkim životom, a magiju koristi kad nitko nije kod kuće...
U školi smo se puno družile, a to prijateljstvo se nastavilo i poslije Hogwartsa...

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
Moj bivši s kojim sam bila čak i zaručena, ali to je više bilo iz zafrkancije...
Dugo smo bili zajedno i on je moja prva ljubav...
Bio je u domu Gryffindor i bio je zaluđen metlobojem i igrao je u Gryffindorskoj ekipi... Sada ima 20 godina i radi u ministarstvu te hoda s Ami...
Lily je jedno vrijeme bila kod njega jer je bila opsjednuta...

Image Hosted by ImageShack.us
Ashlee Amber McKenzie
U školi je bila Ravenclaw .Njezini su roditelji poznati aurori.Ima brata Christiana sa kojim se super slaže.Živi u kući u Londonu.Obožava mijenjati boju kose.Najbolji predmeti su joj bili Čarolije, Preobrazba i Obrana od mračnih sila...
Upoznala sam ju još u Hogwartsu preko Seamusa i cura je vrlo simpatična i druželjubiva...

Image Hosted by ImageShack.us
Lana Roberts
U školi je bila Gryffindorka i potječe iz čistokrvne obitelji gdje su svi bili Slytherini... Otkačena je i optimistična osoba te je druželjubiva i voli biti među mnogo ljudi. Obožava magična stvorenja,a posebno zmije. Parsel-ust je i ima malenu zeleno-žutu zmiju Evelyn. Profesionalno se bavi metlobojem, a u školi je bila kapetanica gryffindorske momčadi,a igrala je na mjestu lovice...
Poznajem ju još iz škole i sad se ponekad znamo naći...

Image Hosted by ImageShack.us
Ami Sallinger
Ima 19 godina i zaposlila se je kao auror. Dok je još išla u Hogwarts bila je Ravenclawka, voljela je Povijest magije i Astronomiju... Odgojena je u čarobnjačkom sirotištu...
Znamo se još iz škole i dobro smo se slagale...
Hoda s Jackom...
Ne viđam je više često jer je jako zaposlena (kriminala je punosmijeh)...

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Nightingale
Agathin prvi susjed-živi u stanu do njenog. Ima 24 godine i radi nešto za Ministarstvo.Jako je tajanstven i ne priča baš puno. Ipak,mislim da će se Agatha i on dobro slagati. Ima preslatkog bijelog štakora Stanleya...

Image Hosted by ImageShack.us
Ella Evans
Druželjubiva je i voli knjige i životinje te ima sova Amy.Ima 18,5 godina...
Ima sestru blizanku Kim koja je miroljubiva i kao i ona svoje slobodno vrijeme provodi družeći se s prijateljima...
Roditelji su joj poznati aurori te je i sama auror...

Image Hosted by ImageShack.us
Carmilla Bloody Mist
Zavšila je školovanje u Slytherinu, i trenutno radi kod jednog privatnika gdje se brine o jednorozima i zmajevima te se bavi njihovim potrebama i liječenjem (nešto slično veterinaru)...
Posjeduje jednu staru jednorožicu koja tamo živi...
Poznajemo se još iz škole, ali nismo se baš previše družile jer je bila dosta povučena i šutljiva...

Image Hosted by ImageShack.us
Mary Matthews
Imam 18 godina, tek je završila školovanje u Hogwartsu...
Traži posao, ali baš nema sreće što se toga tiče. Uspjela je naći mali stan u Londonu...
U školi je bila Gryffindor i voljela je igrati metloboj iako nije bila baš nadarena...
Metamorfogus je i najviše voli kada ima crnu kosu i blistavo crne oči..

Image Hosted by ImageShack.us
Eric Blery
Surađivao je s Tomom i bio je poslan u školu da radi kao profesor Travarstva te da me tako kontrolira...kontrolirao me tako da smo bili u tajnoj vezi...
Imao je neke čudne moći, ali nisam sigurna točno kakve...
Sada je u Azkabanu...

Image Hosted by ImageShack.us
Amanda Harison
Išla je u školu u Rosewhiteu, školi za vještice i čarobnjake u SAD-u.Bila je u domu Boliverija. Njezina mama je poznata crna vještica, Lujiza Brown. Nema braće ni sestara... Obožava svog sovca, Astora. U školi je voljela obranu...
Igrala je metloboj na mjestu lovca. Upoznala sam ju kad su u Hogwartsu bili susreti svih škola...
Nedavno je navršila 18 godina i završila školovanje...
Još je nezaposlena...

Image Hosted by ImageShack.us
Anna Gryffindor
Imam 18 godina i završila je Hogwarts.Bila je Gryffindorka jer je nešto u rodu s Godricom Gryffindorom,ne zna točno što,ali nada se da će saznati.Ima sovu Fly i mačka Garfielda.Sluša bezjački rock,rap i hip-hop...
Roditelji su joj bezjaci...
Ima mlađu sestru Alisu...
U školi je igrala metloboj...

Image Hosted by ImageShack.us
Cady Michelle Heron
Ima 18 godina i neko je vrijeme radila kao auror...
Nakon tragičnog događaja gdje su joj poginuli roditelji, brat i sestra je nestala i nitko ne zna gdje je, pa čak ni njezin stariji brat....
U školi je bila Gryffindor i najdraži predmet su joj bile Čarolije...
Bila je jako brbljava i simpatična djevojka i nadam se da će se jednog dana pojaviti i da će naći prave krivce za tu tragediju...

Image Hosted by ImageShack.us
John Glandrick
Seamusov stariji brat koji živi u Rumunjskoj gdje uzgaja zmajeve...
Ima 26 godine, a u Hogwarts je bio Gryffindor...
On se brine za mog malog Puffa kad ja ne mogu...

Image Hosted by ImageShack.us
Allison Robins
Ona je mi je jedna od boljih prijateljica...
U školi je bila Gryffindor i voljela je Obranu, te rasturala čarobne napitke...
Ona je jedna od rijetkih koja zna za Moonlight...
Ima feniksa Francesca kojem sam ja izabrala ime (skupa smo ga išle kupiti)
Sada radi kao spravljačica sastojaka za čarobne napitke, ali ima i druge želje...
Hoda sa Chrisom koji radi sa Seamusom...

Image Hosted by ImageShack.us
Chris Peterson
Dragi od Allison...upoznala sam ga kada smo išle kupovati feniksa jer to je dučan njegovog oca...
Seamus radi u istom tom dućanu i poslovni su partneri...
Ima 25 godina...

Image Hosted by ImageShack.us
Roary Lincoln
Slytherinka s kojom sam bila u sobi...
Bila je siroče sve dok nije saznala da su joj pravi roditelji živi...
Jako je voljela crnu magiju i s Irmom je bila udaračica u našoj ekipi...
Znale smo gađati antipatične ljude grožđicama (njezina ideja) i vikati grožđice jer za nju je to poniženo voće, a meni je to bilo zabavnorolleyes...
Ima tarantulu i zmiju te sestrinog feniksa...
U zadnje vrijeme je jako tajanstvena tako da ne znam što se s njom događa, nadam se da se nije uvalila u neku nevolju po starom običaju...

Image Hosted by ImageShack.us
Will Stone
Ima 28 godina i radi u Rumunjskoj sa zmajevima.Moj poslovni partner moglo bi se reći, iako radi isto što i John, seli zmajeve na zaštičen prostor...
Optimističan je i iz najgore situacije izvuče ono najbolje, uvijek je spreman na zezanciju...
Dobro se slažemo...

Image Hosted by ImageShack.us
Yocelin Annabele Rose
Ide na 7.godinu i Gryffindor je, ali je pohađala i Durmstang...
Potomak je Ruske kraljevske obitelji tako da se može smatrati princezom...
Govori se da je parsel-ust i metarmofoz...
Voli Obranu i Preobrazbu i odlična je učenica i dobro svira, te zna sve o bezjacima...
Ima zmiju Naimu...

Image Hosted by ImageShack.us
Rainy Dae Sorrowfee
Ima 16 godina.
Živi u Hogwartsu, ali nije učenica nego jer nema gdje otići...
Ima nekakvu posebnu stvar koju čuva...
Ima nekih koji je ne vole zato što ne može čarati,ali imam nekoliko prijatelja koji ju vole iako je bezjakinja...

Image Hosted by ImageShack.us
Chloe Candler
Ima 19 godina, u školi je bila u Ravenclawu i voljela je Čarolije.Neregistrirani je animagus od rođenja i pretvara se u puha, dobra ju u legilimenciji i oklumenciji te želi biti novinarka.
Kao osoba je vesela, opuštena, optimistična i komunikativna...
Sjećam se da nije podnosila mog brata, što joj uopće ne zamjeram...

Image Hosted by ImageShack.us
Anira Davis
Ima 20 godina i radi kao fotoreporter za neki časopis.
Pomalo je čudna, umjetnička duša...
U Hogwartsu je bila Ravenclaw i najviše je voljela Astronomiju i Čarolije. Miješane je krvi, stim da joj je tata čarobnjak. Za sebe kaže da je komplicirana osoba te da je često živčana, ali ja ne mislim tako. Uvijek se trudi biti drugačija, a tako se i oblači...
Patronus joj je vuk i ima sovu Circe i vučicu Silme...
Volim se s njom družiti jer je zanimljiva i puna pričica, ali se ne vidimo često jer stalno putuje zbog posla...

Image Hosted by ImageShack.us
Maya Courage
Ima 19 godina i željela bi raditi kao auror, pa se trudi da dobi posao. Roditelji su joj bezjaci i to želi od kada je saznala da je vještica...
U školi je obožavala metloboj i bila je lovica iako se prijavila za vratara. Obožavala je Čarobne napitke, Obranu od marčnih sila te Preobrazbu.Stručnjak je za neverbalne čarolije i ponekad ima vizije što je meni malo jezivo...

Image Hosted by ImageShack.us
Joanne Johnson
Nadimak joj je J.J. Porijeklom je bezjakinja kao i ja. Njezin patronus je vuk, a bauk osa. Ima lemura koji se zove Maxi (njega ima od kad je krenula u Beauxbatons)...
Ima 19 godina.U školi je bila Gryffindor i igrala je metloboj na mjestu lovice. Najbolji predmeti su joj bili Obrana od mračnih sila, a super su joj išli i Napici te Preobrazba. Najgore joj je bilo Proricanje sudbine...
Upoznala sam je preko Jacka. Jer Jack i ona su si nešto u rodu...

Image Hosted by ImageShack.us
Ruth Potter
Imam 19 godina, živi u Londonu i radi kao auror.Bila je gryffindorka i obožavala je metloboj i igrala je na mjestu lovice. Mrzila je Travarstvo, a najdraži predmeti su joj bili Napitci i Preobrazba.Animangus je i pretvara se u mačku.Patronus joj je u obliku jelena,a bauk u obliku dementora.Bila je odlična učenica i to među najboljima jer je voljela učiti...
Ima malu macu Isabellu i sovu Cardy...
Voli se šaliti i raditi nevolje. Ljubazna je, komunikativna, optimistična i vesela, zato mi se i sviđa...
Mrzi Toma iz dna duše iako ne znam oko čega su se posvađali...

Image Hosted by ImageShack.us
Leda Steilles
Ima 18 godina, radi u nekom od bezjačkih dućana, ali to je samo privremeno jer traži posao u ministarstvu...
Živim sama u velikom stanu koji joj je teta dala u Londonu, ali mislim da imam dečka iako to ona nikome nije rekla...
Imam mačku Kitty, i bijelog psa Bonija.Animagus je (pretvara se u mačku) i namjerava se registrirati,ali ne još i ima vizije budućnosti...
U Hogwartsu je bila Gryffindor. Druželjubiva je i voli sklapati nova prijateljstva...

Image Hosted by ImageShack.us
Lena van Persie
Irmina sestrična koju mora trpjeti od malena i to svake praznike, prije ju nije voljela, ali kako je Lena narasla dobrovoljno je zove k sebi...
Ima 14 godina i pohađa Hogwarts i u domu je Slytherin. Prije se više družila s Kevinom (Irminim bratom), ali od kada ima dečka više joj nije zanimljiv...
Poprilično je nestašna, pa se Irma boji da ne napravi neku glupost, ali meni je sve to smiješno. S njom i Irmom znam izaći van, pa trošimo pare...
Ljudi nekad misle da mi je Lena mlađa sestra jer imamo neke sličnostismijeh...

Image Hosted by ImageShack.us
Steven Parker
Također radi u Rumunjskoj. On se kao i ja brine za zmajeve. Ima 22 godine i često zna dramatizirati, pa smo u tom pogledu slični...

Moji životinjski prijatelji

Image Hosted by ImageShack.us
Lily
Moja mačkica Lily...
Jedno vrijeme je bila kod Jacka jer je prilikom pokusa liznula ljubavni napitak te je postala opsjednuta njime, ali pošto je napitak prestao djelovati vratio ju je k meni jer je znao da će me to razveseliti...

Image Hosted by ImageShack.us
Moonlight
Moja jednorožica koja živi u Zabranjenoj šumi...
Velika je maza i ne voli društvo drugih jednoroga tako da često luta sama...

Image Hosted by ImageShack.us
Puff
Moj mali zmajko (više nije mali)...
Dobila sam ga od Johna, Seamusovog brata...
Živi u rumunjskoj gdje se John brine o njemu...
Mješanac između rumunjskog dugoroga i švedskog kratkonosog...
Viđam ga preko praznika...

smijeh Svaštara

Image Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 07.01.2007.

Poput ptice selice

Image Hosted by ImageShack.us
Prošlo je tjedan dana od kada nisam vidjela Seamusa, ali meni je to izgledalo kao cijela vječnost. Sada sam kod Agathe i upravo sam se probudila. Već cijeli tjedan sanjam zmajeve, kao da me nešto zove da prihvatim Johnov poziv. Pozvao me je da odem raditi u Rumunjsku i da mogu živjeti s njim jer je kuća ionako prazna. Još ću malo razmisliti zbog svoje prepreke koja se zove „Ne znam se aparatirati“. Mislim da ću to prvo svladati i otići na tečaj da mogu skoknuti češće do Londona i do Agathe…
Kad sam Agathi rekla da namjeravam živjeti sa Johnom u Rumunjskoj preplavile su ju iskrice ljubomore.
„Živjet ćete sami?“-upitala me.
„Da. Ali nemam pojma zašto to tebi smeta? Dobila si košaricu, a ja sam izgubila okladu. I sama znaš da ima curu.“
„Nemoj me podsjećati. Osramotila sam se ko nikad u životu. Kao da to nije mogao spomenuti.“
„Više sreće drugi put.“-rekla sam dok sam oblačila pelerinu.
Uglavnom otišla sam na taj tečaj i pomalo svladavala aparciju koju ću nastaviti vježbati u Rumunjskoj jer John uskoro odlazi, a meni stvarno pod hitno treba posao...
Prije puta skoknula sam do Irme i u njezinom stanu zatekla Lukeacerek. Ova situacija koja se stalno ponavlja bila mi je toliko sumnjiva da sam ga pozvala na stranu.
„Čekaj malo! Tu se nešto između vas događa, a jedan i drugi se pravite kao da nije ništa.“-napala sam ga, a on je odmah spremno odgovorio: „I nije ništa. Samo se u zadnje vrijeme često družimo, a možda i bude nešto.“
Nisam htjela Irmu gnjaviti s dodatnim pitanjima te smo se samo oprostile. Nije to bio neki veliki oproštaj kad ću u London dolaziti dva puta tjedno, a možda i više. Samo da u potpunosti svladam tu vražju aparaciju jer ne bih baš htjela da mi ruka ostane na drugoj strani svijetarolleyes
Poslije sam otišla i do Alme koja je bezjačkim postupkom kuhala ručak. Počela sam joj se smijati, ali obranila se time da joj je to zabavno u što čisto sumnjam…
Bilo joj je drago što sam navratila i što ću raditi posao koji volim, još mi je rekla da se pazim i da budem oprezna sa zmajevim jer nisu svi dobri i slatko ko mali Puff…
Nakon svega toga otišla sam natrag u Agathin stan. Zovem to Agathin stan jer to ne mogu zvati domom. Ja ni nisam imala pravi dom, pomislila sam tužno. Stalno se nekud selim. Mislila sam da ću ono što sam imala sa Seamusom zvati domom, ali nije ispalo tako. Seamus… srce mi se stegne kad pomislim na njega. Tako mi nedostaje. Htjela bih otići do njega i pozdraviti ga, samo da ga vidim, ali ako to učinim bit će mi još teže…
Nakon što sam se othrvala misli o Seamusu srela sam Ruth. Nju nisam vidjela od kad sam otišla iz Hogwartsa. Ona se isto iznenadila kad me je ugledala. Malo smo čavrljale, a onda je razgovor krenuo tamo gdje nije trebao krenuti.
„Čula sam da je Tom nestao.“-rekla mi je. Ona inače nikad nije podnosila mog brata.
„Da, nestao je kada mi je zadnja školska godina bila pri kraju.“
„Ja sam oduvijek vjerovala da je on krivac za sve što se dogodilo. Za Odaju tajni i za ono u Zabranjenoj, za sve.“
„Puno mi znači što mi vjeruješ. I hvala ti, ali molim te ne bih o tome. Rekla sam i progutala knedlu.
„Oprosti. Jednom se možemo naći i započeti neku vedriju temu. Sretno sa zmajevima.“-rekla je Ruth i otišla. I ja sam već bila blizu stana…
Kada sam ušla tamo je bio John. Po Agathinom izrazu lica vidjela sam da nisu puno komunicirali i da im je bilo neugodno.
„Jesi spremna za polazak!“-uskliknuo je veselo John, a Agatha je odahnula kad me ugledala.
„Što već?! Pa zar ne idemo sutra ujutro?“-ostala sam šokirana, naglom promjenom plana.
„Da mislim da je najbolje da krenemo. Stvari su ti spremne, Agatha ih je spakirala.“
„Oh tako. Pa hvala na pakiranju Agatha.“
„Pa sve za moju Keiru.“-rekla je Agatha sa smiješkom, više joj nije bilo tako neugodno.
„Samo da te upozorim Keira, tamo su ti sami dečki, niti jedna cura ne uzgaja zmajeve.“-upozorio me John.
„Još bolje. Idemo!“- rekla sam puna duha, dograbila svoje torbe i krenula s Johnom u Rumunjskusmijeh

- 18:19 - Komentari (41) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>