Gnjev u očima i gro dlaka...

subota, 02.07.2005.

BEZKRALJEŽNJA(Kc)

Image Hosted by ImageShack.us

«Nebum», reče gladan i obrastao stvor, žvačući po sedmi put četvrti komad pire krumpira sa primjesama raspadajućeg ribljeg filea. «Danas sam si splaniral učenje, a i skužil sam par zadatki i sad treba nastaviti dok sam još u 'naletu'». «Ali ja sam si baš razmišljala da bi mogli danas», reče ona i pritom napravi milu facu mačka u lijevoj čizmi. Njegova odrješitost naglo splasne . «Sutra možda, ali danas definitivno - ne.» Tajm iz ov di esns. …< 180 minuta kasnije >… Utažio je potrebu. I još jednom iznova. Sam nedostatak njene fizičke prisutnosti, spriječio ga je da ne nastavi započeto.
Reko, sad bi se trebal vučiti- iliti, zovite me Nadobudni…
Jebena je ta birra :
-----> x1 = puka igra okusa i arome na žednom nepcu
-----> x2 = slatko, ali kratko
-----> x3 = prodoran podrig, uz komentar «Sad sam si tek mesta napravil»
-----> x4 = zabavno - obično vodi u razvoj situacije koja je ograničena jedino (individualnom) volumnom mogučnosti ispijanja iste ( limes: x (broj popijene pive) ide u beskonačnost/pizdu strininu)
-----> xjutro = «Koji sam ja bedak»

Da, tak to obično bude, subotom ili ubiti u bilo kojem tjednom nadnevku. Gore navedena štorija (početni tekst, prije 'uzročno-posljedične pivske veze') se odnosi samo do segmenta "x2", no i on bijaše dovoljan da Kc, umjesto da se prihvati obrazovne papirnate mase kao što se bio obvezao, krene putevima nerada i plandovanja.
No, barem je zahvaljujući tome nastal ovaj post. A, u pičku materinu…

- 03:21 - Baci rukavicu! (6) - Umoći pero! - #