Gnjev u očima i gro dlaka...

subota, 11.06.2005.

Huligan.

Je, danas je bil nadasve običan dan sudeći po svim kriterijima osim po onima koji ubiti jesu relevantni ilitiga NEBREM VIŠE ŽVAKATI OVE JEBENE RADNE SVAKODNEVICE! Preveć je to za mene i moju krhku bradu… Sve sreće kaj je moj ljuskast endemski prijatelj BlavoR(iška) ovdje sa mnom da podijeli sve moje nedaće ove pokakane subotnje večeri. Jebemu, subota naveće, a ja se spravljam za knjige - da nije bilo onoga finoga graheka kojega smo nadasve ljuto skuhali, bio bi to potpun drek od dana u tjednu. Ovako, spomenuti feces tek slijedi. Sad kad bi konačno trebal otpočeti s igrama znanja, zove me djed moj oj sav zabrinutog glasa i sasvim indirektno uspoređuje moju nedaću na fakultetu sa istom jednog neimenovanog mladića slične mi vanjštine, koji kao ima mnoge probleme zbog svoje duge brade/kose, jer on stoga jeste zasigurno vandal, hun, jebiveter ili naslov ovoga posta … Jebale te facijalne dlake u tri krasna bažljova flatusa koji upravo izlaze iz moga anusa!!! Kaj da mi ovak nije dosta zanimljivo nego još moram poslušati netolerantne i nadasve neosnovane bojazni sličnih vrsta…Znam, okrenulo bu mi se dokraja, osjećam taj fascinantan Okret kako mi sve brže i žustrije jaše ususret.


Dobra vam večer! Čitate gluposti velikih razmjera, a smušen autor istih je Kc-kc, biće velikih lično dlakavih površina. Hvala na pažnji i do podbrivanja.

- 22:48 - Baci rukavicu! (4) - Umoći pero! - #