ZoooM

srijeda, 06.01.2010.

02.Glava na sjeveru noge na jugu ( prvi dio)

Prateći splav, koju put kresne upaljač i osvjetli Rudino lice. Ne može čovjek da spava. Pa puši na prozoru, ugleda Drinu, priviđaju mu se splavari, ili ih se sjeća? - Tek što je svanulo, kuca mu neko na vrata. A on potpuno gologuz. Gaće na podu brzo uzima, navlači, pa pidžamu sa stolice....

RUDO:
Ko je?

ŽILE (već pomolio glavu):
Ja. Žika. Žile.

RUDO:
Koji Žika, kakav Žile?

ŽILE (ušao):
Ja što sam vas sinoć doveo, sa autobuske stanice.

RUDO:
Mene...ti...doveo?

ŽILE:
Je li to vi - g o l i s p a v a t a t e ?

RUDO:
Samo kad ne mogu da spavam. Sve poskidam. A što si ti došao? Šta hoćeš ?

ŽILE:
Da vidim...treba li vam šta...Računam - čovjek u tuđem gradu...pa da mu se nađem pri ruci...Mi smo, Zvorničani, takvi...volimo pomoć, svakome...

RUDO:
Znam. Ja sam - rođeni Zvorničanin.
Za tebe - ne znam. Ako nisi iz Malog Zvornika? S onu stranu?

(Zagleda ga, kao da prepozna otkuda je ovaj.)

Ja bih rekao da ti nisi spavao? Malkice mi se...ljuljaš...

ŽILE:
Le-lu-jam. Mi to kažemo - leluja... da ste mi dali dvadeset, bila bi - horizontala. Ovako lelujam. S one strane - već povraćaju. Da vam donesem kafu? Eno je...došla Ljubinka. Konobarica. Ona uvijek prva dođe.
(A pruža ruku da uzme kakvu novčanicu.)

RUDO:
Kafu ćemo poslije.

ŽILE (začuđeno - da nisu kakva pederska posla?):
Poslije - čega?

RUDO:
Krevet!

ŽILE (ustaje, a bio sjeo na ono kod plakara, gdje se meće prtljag):
Šta - krevet?
Kako mislite - krevet ?

06.01.2010. u 11:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A sta je ovo , srece ti ??

Malo o svemu, bezz.... Slike izbliza o malim i velikim dogadjanjima u ljudskoj historiji..

Programi koje moraš imat na kompu

Za gledanje video sadržaja :
GomPlayer
Za slušanje audio sadržaja :
WinAmp
Za otvaranje upakovanih datoteka:
WinRar
Za " čitanje " dokumenata u PDF formatu:
AdobeReader
Za pisanje dokumenata :
OpenOffice

Neke moje

Muzika koju slusam