Komplimenti i inspiracija

Za pjesmu San u svijesti dobrila sam mnogo zaista lijepih komplimenata na kojima svima od srca zahvaljujem.
Kako na ovom blogu po prvi put u javnost iznosim napisane pjesme, blogeri su mi jedini kritičari čije mišljenje jako cijenim.
Ako moji stihovi u vama izazivaju emocije, moje je zadovoljstvo neizmjerno.
Komentari kao “Odavno ne pročitah ljepši stih.” ili “Zanijemila sam.” i svi drugi, podstrek su mi da nastavim s objavljivanjem, a atlantida koja je napisala da su moje pjesme kao proljeće gledano očima sanjara, upravo tim riječima mi je dala inspiraciju za novu pjesmu:

AKO IZABEREŠ MENE

Za glasnika proljeća vječnog
ako biraš po iskri u oku,
iz mnoštva mene izaberi.
Od dugog traženja umoran,
počini s glavom na mojem boku.

Ja iskrim, mirišem kao svibanj,
moj dah je lahora dašak,
a dodir velur leptirova krila.
Pridješ li, preplavit ću te radošću,
i glasnim otkucajima svoga bila.
Nikada snovi i strune želje
u tebi više utihnuti neće
jer srce podijeljeno sa mnom
može samo rasti, bivati sve veće.

Ako iz mnoštva izabereš mene
za glasnika proljeća vječnog…



Image Hosted by ImageShack.us


30.04.2008. u 01:40 sati | 54 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

poezija, fotografija, putovanja...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moja zbirka pjesama

viđeno mojim okom









































izradila sam od školjaka