SEDMI DIO...PONEŠTO O DEI...

Lea je buljila u Miu kao tele u šarena vrata.''Što me tako čudno gledaš?'' Upita Mia Leu.
''Čuješ li ti sebe?''Mia na to zakoluta očima''Hey,pa nisam ju ubila! Zar ti ja izgledam kao ubojica iz onih jeftinih američkih filmova?'' Lea ju sumnjivo pogleda i reče:''Pa s tom milom i nevinom faćicom bila bi mi glavni osumnjičeni. A sad nastavi s pričom.''

''Eh, gdje sam stala…ah,da! Dakle, Dea se osvijestila i malo smo porazgovarale.
Kad je skužila da smo se mi upravo gadno potukle pogledala me onim svojim pogledom…''
''Kakvim pogledom?''
''Onim svojim, posebnim…kao da ti prijeti očima. I onda je ona meni rekla da sam ja stupid ako mislim da moje tajne neće izaći na vidjelo. A da mi je znati koje su to tajne?! Luda ženska, skroz!''
Lea je kimnula glavom na to i rekla: ''A je….mislim, ne kužim koji je njezin motiv. Zašto bi ona lagala sve i svašta o tebi? Zašto se nije uhvatila mene ili Silvie nego baš tebe?''
Mia ju je gledala u oči nekoliko sekundi i onda joj odgovorila: ''Kažem ti, ženska je luda, ali istovremeno i lukava. Kako bi inače dospjela u samostan. Časne bi odmah prokužile da tu nešto ne štima, ali u Deinom slučaju stvari su drugačije. Shvaćaš li ti što ti ja govorim? Čudna je ona biljka. Sve oko nje je čudno. Ona zimi ima više pjegica po licu nego ljeti! Zamisli samo! I nikad nije bila zaljubljena. Ja bih vidjela na njoj da jest. Ali nije ono što ti misliš. Jako malo govori…ali puno ogovara…kad je sa mnom. Njena kosa…frizura se ne mijenja godinama. Ima čudan madež na leđima…vidjela sam ga na plaži prošlog ljeta.''
elouai's doll maker 3
Lea je vrtila pramen kose prstima i nešto mrmljala: ''Aha…da…i što onda…imam i ja neki madež.''
''E i ovo sam zaboravila…to je najčudnije od svega. Kad ona pomisli na nekoga…onako spontano bez ikakvih loših ili dobrih namjera ta osoba se u roku od par minuta pojavi pokraj nje. Bilo je to prošle jeseni. Sjedile smo u kafiću i…ona je spomenula moju ondašnju ljubav i rekla nešto kao…što bi ti učinila da se sad pred tobom pojavi tvoja simpa?…ja sam se zamislila i onda…eto ti njega…taman izlazi iz Mc'donaldsa s hambićem u ruci.''

''Heh…nijeloša ta Dea…misli li ona ikada na Curt Cobaiana? Ajme…ne valja se šaliti s mrtvima, ali ja ga stvarno želim vidjeti uživo. I? Još mi nisi rekla što se dogodilo kad se ona osvijestila.''

''Počela mi je prijetiti…bla bla…i onda je izašla iz svoje samostanske sobice. Nemam pojma gdje je sada, ali…''

Mia je tu zastala, a Lea je pucala od znatiželje. ''Ali što? Reci.''
''Provjerila sam i…nema je u samostanu. Odonda je tamo nisu vidjeli!!!I tko zna gdje je sada i što namjerava.''
''Ali, Mia…meni još nije jasno. Sigurno postoji neki razlog zašto je ona tako ljuta i okomljena na tebe.''
''Ah, možda je samo ljubomorna. Znaš, na ovu ljepotu koju posjedujem. He he…šalu na stranu. Ja ne znam što da radim. Ne bi me čudilo da me ona upravo sada promatra!''
Lea se ustala i rekla: ''Možda. Ja ti sad moram ići, a ti mi se javi kad budeš spremna da mi ispričaš cijelu istinu!''
''Lea, ovo jest istina! I ja se nje zaista bojim. Ona nema kontrole. Ni roditelja. Automobilska nesreća…Odgojila ju je baka. Valjda je muče nekakve traume iz djetinjstva. Ne znam, stvarno. Moraš mi vjerovati! Moraš!''
Lea se podrugljivo nasmijala i rekla:''Da, baš moram. Ili ćeš i mene zatući svijećnjakom kao nju.''
''Lea, jel' ti to ozbiljno govoriš. Misliš da bih ja mogla učiniti takvo što?!''
''Ma ne…luda si. Ja te malo zezam. He…jesam zlobna. Idem sad. Obećala sam mami da neću dugo ostati. A i iscrpljena sam još uvijek od puta i tako to…''
Mia se također ustala i otpratila ju do izlaznih vrata.
''Bok! I nazovi kad se smiriš….i sjetiš ostalih detalja priče, ok?''
''Da, da. Naravno, ali više se nemam čega sjetiti. Vidimo se sutra, valjda.''
elouai's doll maker 3
* * *
Ivana se ustala u rano jutra i uputila se k Lei. Dogovorile su se da će ovoga jutra rekreativno trčati po Marjanu. Ali samo one dvije.
Valjda joj je Lea htjela prepričati Miinu ispovijed. Ivana se već uživjela. Znala je da je u pitanju neka sočna priča. Ovog puta će trčanje biti napetije i zanimljivije nego ikad.
Silvia je trebala poći s njima (jer je ona uvijek trčala s Leom po Marjanu), ali je ona sama otkazala svoj cijenjeni dolazak zbog umora i pospanosti.
I sada…neka trač-partija krene!!!
U SLJEDEČOJ EPIZODI KOJA ĆE SE NATRŽIŠTU POJAVITI ZA NEKOLIKO DANA:
SILVIA ZOVE MARKA, LEA I IVANA POKUŠAVAJU OTKRITI DEINU TAJNU...MIA DOBIVA PORUKU




29.08.2006., 13:59 || Komentari (29) || Isprintaj || ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.