< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (15)
Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

još bolji blog je ovdje iako je gotovo ne moguće da bude išta bolje od ovoga pa evo linikća
neprijatelji prijatelja životinja

(__/)
(O.o)
(> < )
kad ga svi imaju imat ću ga i ja
imajte ga i vi

band:
IME-tetanus
sudjeluju u zločinu:
FUX-Vokal
NEVEN a.k.a ČEZ- Lead Gitara
ZVEKI-Bubnjevi
PANDA-Bas

najbolji blog na svijetu poslije mog


niko nema muda kliknuti tu pizde jedne

ova pijesmica je super kul molim poslušati obvezno

Linkovi

rokovidakovic@net.hr

by:  target=_blank>skinovi</a><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<table border=

adopt your own virtual pet!

Image Hosted by ImageShack.us

I am 70% Evil Genius.
Deceitful & Crazy!
Evil courses through my blood. Lies and deceit motivate my evil deeds. Crushing the weaklings and idiots that do nothing but interfere in my doings.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom

Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us


ja vrijedim $2,071,280 on HumanForSale.com

evo malo o meni:
moje prekrasno ime:Roko(ke nije lijepo)
moje još lijepše prezime:kaj te boli kurac
izgled:ma pravi Apoljon
što voljam:
Curu Lucijukisskisskisskissmouthwashmouthwash
svoje tri najbolje frendice(Vlada,Petra,Vanjazujoyesnaughty)
svog buraza(fuksića) i moje kumče malu Teu
svoju mnogu djecu i unuke(gruba,petra,itd i unka mala malina,možda ih još ima no ko će to sve popamtit)
metal(Amon Amarth,immortal,slayer,Iron maiden,itd)
špinat(rijetko ko voli no ha kaj se može)
ne volim:
cajke(burninmadheadbangmadbanglud)
komunjare(glup sistem glupa zamisao i glupo sve)
anarhiste(jednaki razlozi,mislim moraš imat nekoga na vlasti)
marinu(kurva jedna cajkaraška)
glupe ljude
i ljude koji ne vole druge ljude bez opravdanog razloga
burninmadheadbangmadbangbangbangbangbangbang
evo malo moje mjuze
prvo za mog najdražeg soba blitzkriga kiflo ovo je samo za te






















i samo za našu razrednu ludu kaj misli da se u kupusu jedu sjemenke























roflsretansretankisskisskiss

subota, 10.01.2009.

indisižn s baging mi

Mnogi su možda primjetili da sam se promjenio u posljednje vrjeme,npr.postao sam hladniji i distancirao sam se od ljudi s kojima sam blizak.To nije zato što ste mi dojadili ili zato što mi se neda ići van ili možda jer sam ovisan o igricama neeee... to je zato što je vrjeme neodgovornosti gotovo i vrjeme je preuzeti život u svoje ruke a to meni trenutno predstavlja velik problem.Baš danas dapače do prije pola sata(ili manje) čitao sam zadnju klupu,časopis moje osnovne škole,no čitah posljednji broj koji je izašao za mog školovanja tamo taj broj je naravno bio posvečen nama tadašnjim osmim razredima u tome časopisu naravno su ankete kamo poslje osnovne škole,neki članci o filmovima i glazbi te naravno doživljaji sa maturalca tadašnjem(koj btw.može karu pušiti ovom našem u Češkoj),no među tim svim člancima ima i sastavaka mojih bivših kolega u kojima oni opisuju doživljaje osmogodišnje škole i svatih da nisam ni u jednom znači da na njihove živote nisam ostavio nimalo traga hoću reći za njih u razredu nas je bilo samo osamnaest(inače nas je devetnest bilo ako netko nije svatio).Pošto u osam godina toga školovanja na njihove živote nisam ostavio baš nikakav utjecaj kako bih tako nešto mogao učiniti u upola kraćem roku,pitam se jesam li ikako utjecao na ičiji život(pozitivno)? Svatko u mom razredu ima nekoga kome se povjerava i nijednoj osobi to nisam ja uvjek sam onaj kome se dolazi kada se treba nasmijati ili tako nešto ali dublju vezu očito nisam uspio ostvariti i iskreno mogu reći da mi je žao.A ako nisam uspio u 12 godina svojeg djelovanja na ljude(računam samo svjesno stanje)kako ću moći dalje zar ću život provesti bez ljudi sa kojima bih mogao doživjeti i neke druge stvari osim zajebancije,da nebi krivo svatili nije tome nitko drugi krivac doli ja jer vjerujem da su mnogi probali ostvariti neku dublju vezu(prijateljsku da nebi pomislili) sa mnom ali vjerojatno vrlo neuspješno jer bi razgovor uvjek otišao u krivom smjeru.
Rekla mi je jedna osoba nedavno da nemam prijatelja odmah sam pomislio koliko je to netočno pošto sam svakoga dana okružen prijateljima koji i jesu meni prijatelji no mislim da ja njima nisam,pošto nisam spreman pokazati se u drugome svjetlu osim veselom nije to sada zato što imam skrivene stvari u prošlosti jer sve sam rekao nego zato što sam sam i izgleda da ću zauvjek biti sam jer sam glup.
Manje bitno nego ovo gore ali trenutno me više mući jest kamo dalje kamo dalje poslije ove zgrade u kojoj smo proveli svi ionako previše vremena kamo dalje sa tom hrpom beskorisnoga znanja koje nam ionako neće vjerojatno ni trebati zar otići iz ove ustanove u drugu i odgoditi susret sa pravim životom ili jednostavno krenuti putem rada i suhoparnog preživljavanja iz dana u dan bez perspektive i mogućnosti pronalaska ičeg višeg već ići u život samo radi potrebe za priglupim materijama.Najradije nebih izabrao nijedno već krenuo istražiti život a ne ići do cilja,danas ujutro gledao sam pola ure kulturegdje je bio neki prilog o smislu života i tamo je čovjek rekao da kada ljude pitaš o smislu života da oni najčešće nabroje ciljeve(zaposliti se,imati djecu...) no to je netočno to nije smisao života to je samo kalup života koji smo si nametnuli a rjetko ga ispunimo jer čak i kad to sve postignemo sve što možemo onda reći jest i... kaj sad?Žao mi je što se ovo neće pročitati i što če ona tri čitaća koja možda i dođu ovo pogledati će me popljuvati i reći mi da sam napisao emo post no nije nego je ovo točno naš život je pun padova sa ponekim usponom kojeg se rado prisječamo i to je zapravo život samo glupost koja se ponavlja iz dana u dan,mislim,pogledaj nas na vrhu smo hranidbenog lanca imamo svo znanje i svu tehnologiju a idalje ne znamo ništa o sebi niti ničemu drugome eh po čemu se mi zapravo razlikujemo od drugih živina...po ničemu večina nas ne može se niti kontrolirati(što se ponašanja tiče) a oni koji mogu odluče se ne kontrolirati jer zašto bi bili išta drugačiji no možda je sve ovo glupost i možda je stvarno smisao života 42.Ajde pozz i ne razbijajte glavu ovakvim stvarima pogotovo ne u tri u noći.



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.