zivot je savrsen

30.11.2010., utorak

...prve snježne pahulje...

..pale su i prve snježne pahulje...ma koliko god grozno bilo to što je vani hladno, bljuzgavo, otežano za voziti (posebno ako nemate zimske gume:) ), teško se oduprijeti jednom divnom osjećaju radosti, veselja, nekakvog iščekivanja i nadanja...
Znam da je to samo jedan u nizu Božića i da je Nova godina kao i svaki drugi dan ali svejedno još uvijek u meni negdje "čuči" malo dijete koje to strašno veseli... Znam da je sve postalo previše komercijalizirano ali svejedno me veseli to što ću svom djetetu skrivećki ostaviti poklon u čizmici i još ga uvjeravati kako je bio Sv.Nikola i Djed Božičnjak (a znam da odavno ne puši tu foru:)), što ću darivati svoje najdraže i najbliže sitnicama kojima će se obradovati, što ću provesti vrijeme s obitelji (iako bi to trebali svakodnevno), što ću si pokloniti onu divnu košulju koju sam samo u naletu ugledala u izlogu (darivat ću se sama), što ću "kao" donjeti novogodišnje odluke koje ću vjerovatno zaboraviti već u mjesecu siječnju ali nema veze...sreću i radost čine sitnice i trenutci...
I da...dobila sam nedavno knjigu interesantnog naslova:"Mala torba, velika sloboda" i sa značajnom posvetom autorice koja mi poručuje da smanjenjem torbe započnem ulazak u rane četrdesete...nije loše, smanjit ću torbu, definitivno!!!!!

Za mene su već počeli zimski praznici što i vama želim....Puno toplih zagrljaja, lijepih riječi i kuhanog vina....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.