zivot je savrsen

26.09.2010., nedjelja

Imam ogromnu potrebu zahvaliti se svim divnim ljudima u svom životu... LJUDI SU MOJE NAJVEĆE BOGATSVO!!!!
Hvala za sve trenutke koje ste bili uz mene i u dobru i u zlu...hvala vam za sve radosti koje ste mi priuštili, hvala vam za sve dane kada ste trpili moju nervozu, depresiju, ushićenost, ljutnju, tugu, žalost, sreću, radost i sve osjećaje koje ste prolazili samnom...hvala što postojite tu za mene i što se obogatili moj život..Znam da me nije lako uvijek trpiti:))))

HVALA :

Martini -koja je jedina i neponovljiva!!!!

Milani - koja mi je poput druge sestre!!!

Ivani - koja je uvijek divna prema meni i puna pozitivne energije!!!

Ivanu - koji je najnesebičnije i najvelikodušnije stvorenje na kugli zemaljskoj!!!

Saši -koji je predivan neiskvaren mladić!!!!

Marku - koji je istinski prijatelj!!!

Jenny - koja je žena puna emocija!!!

Blanki - koja gura uvijek naprijed unatoč svim nedaćama!!!

Darku - uz kojeg sam sazrijevala!!!!

Stipi -koji me uvijek nasmijava!!!

Maji - koja se uvijek potrudi da imam lijepo frizuru:)))

Nataši - koja je ista ja!!!

Goranu - koji je najneustrašiviji muškarac kojeg sam upoznala!!!

Marinu -koji mi uvijek napuni baterije i podigne mi ego u oblake!!!

Ozrenu - čovjeku punom topline!!!

Petru - mom najdražem vodenjaku!!!

NJEMU - koji me naućio voljeti i biti bolja osoba u svakom smislu...
...i svima koje nisam spomenula a prošli su kroz moj život

24.09.2010., petak

...pa ipak...

...U ŽIVOTU SVAKOG ČOVIJEKA postoje želje koje se nikad nisu ostvarile...želje koje nisu bile nemoguće, za koje je samo trebalo pružiti ruku...pa ipak....čovjek uvijek ima svoje razloge...
Danas se oni čine opravdanim i ozbiljnim, a već sutra su smješni i beznačajni...
Neostvarena želja-neodsanjani san! Možda je sve moglo biti drugačije?! da sam bar ja bila...da je bar on bio...bezbroj pitanja a odgovore nosi vjetar...
Neispričana priča o jednoj ljubavi sa završetkom prepuštenim mašti...
Neostvareni san kao koplja u mom srcu, nemir i vječiti plamen...
Mnogi muškarci prolazili su pokraj moga srca nedodirujući ga . Bilo je tu dobrih ljudi, divnih i plemenitih, nježnih i pažljivih muškaraca...ali svi su oni bili zajedno na jednoj strani. S druge strane pak , daleko od svih, bio je ON...
Poklonila sam mu svoju dušu, misli, mladost, sagradila sam bedem oko svoga srca u kojem je bilo mjesta samo za njega i moju želju...
I nisu mi mogli ništa ni svi Casanove, ni svi Don Juani ovoga svijeta...
Mjesecima bih zaspala sa suzama na jastuku, umorna od čežnje, umorna od ljubavi...
i uvijek bih se budila s nekom novom nadom...zavaravajući sama sebe kako ja mogu biti druga žena u njegovom životu, kako se mogu zadovoljiti sa par sati mjesečno zajedničkih trenutaka, kako sam mu ipak važna...
I prolazili su sati, dani, prolazili su mjeseci koji su se pretvorili u godine čekanja....čekanja nečega...
...................................................................................................................................................................................................................
S vremenom sam shvatila: naša ljubav je izgubljena, pobjeđena, velika i bolna....ZABRANJENA!!!!
Sada sam to znala , ali i dalje sam živjela isto, ljubeći ga usprkos svemu...BIO JE TO MOJ ŽIVOT...
Ostavljala sam ga i vraćala se kao u začaranom krugu iz kojeg nema izlaza...a onda bih ga voljela još više, upijala bih ga u suzama, ljubila satima kao da je to posljednje što ću učiniti u životu...
Duboko u sebi znam da će jedno od nas otići, zauvijek, mislim da će to biti ON, nikada ja...
Katkada noću iznenada, probode me moja želja, daleko negdje s ruba srca....Znam ostat će tu, tiha i skrivena, tužna moja želja...
ON će uvijek biti moja velika i bolna ljubav, moja tužna i strasna ljubav, moje malo izgubljeno čedo, sunce što osvjetljava mi put, koji sam na kraju ipak sama odabrala....





"Kročite smireno kroz buku i strku i ne poželite mir koji donosi vječna tišina...
Trudite se ali bez potčinjavanja da budete u dobrim odnosima sa svim ljudima. govorite svoju istinu tiho i jasno i slušajte što vam drugi govore, jer čak i dosadni i neuki imaju svoju priču...
Izbjegavajte glasne i agresivne osobe, one uznemiruju dušu!
uspoređujući sebe s drugima možete postati sujetni i ogorčeni, jer će uvijek biti boljih i gorih od vas!
Uživajte u svojim dostignućima, kao i u svojim planovima. Vodite računa o svom zvanju ma kako ono skromno bilo, jer to je nešto stvarno što posjedujete u ovom nemirnom i promjenjivomvremenu. BUDITE SVOJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posebno ne iskazujte lažnu naklonost niti budite cinični u ljubavi.
Unatoč svim prevarama i razočarenjima ljubav uvijek iz početka niče poput trave.
Brižljivo postupajte sa iskustvom koje vam donesu godine i dostojanstveno im predajte mladost.
razvijajte snagu duha da vas zaštiti od iznenadnih nedaća. Ne budite sebe sumnjama i negativnim razmišljanjima, previše je strahova rođeno u samoći i preumorenosti životom...
Ispod zdrave discipline budite nježni prema sebi!
VI STE DIJETE SVEMIRA, i jednako kao i stabla i zvijezde i vi imate pravo biti ovdje.
I bez obzira da li je to vama jasno ili ne, svemir se razvija točno onako kako treba.
Zato, budite u miru božjem, ma šta za vas on bio, i ma kakvi bili vaši zadatci u ovoj ludnici, sačuvajte mir u svojo duši...
Sa svim svojim prevarama, svojom istrošenošću i promašenim snovima, ovo je još uvijek PREDIVAN SVIJET!!!!!
čUVAJTE SEBE!!!
Uložite sve što imate i jeste i budite sretni........................"

VELIKA PUSA MOJOJ DIVNOJ PRIJATELJICI IVANI...................

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.