zivot je savrsen

20.11.2010., subota

...mrzim prehladu!!!!

Ajme što mrzim viroze...ne samo što ti nos curi, oči suze, kašalj guši, pluća paraju, nemaš okuse, mirise, ne možeš pušiti cigarete (možda je sad najbolji trenutak za prestanak pušenja!!!!), nego ono najgore je taj osjećaj nemoći...sve nekako podnosim ali osjećaj da sam trenutno nemoćna mi ubija volju za životom:)))
...najdivnije u svemu tome su moji prijatelji koji se brinu za mene, zovu, obilaze, donose mi sirupe, otopine, voće, vitamine i tople riječi...eh da, u nevolji se uvijek prijatelji poznaju...
HVALA SVIM MOJIM DIVNIM PRIJATELJIMA KOJI SE BRINU ZA MENE...uvijek govorim kako su oni moje bogatstvo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.