zivot je savrsen

10.11.2010., srijeda

...samo otiđi i ne vraćaj se...

...pitam se koji je to trenutak bio kad sam ja, jedna psihički jaka osoba, i otac i majka svom djetetu, žena koja može sve sama i uglavnom sve što zamislim i ostvarujem, pala na riječi nekog laprdana...
zapravo, prije pet godina!
Dragi moj,ovo je tebi posvećeno.

Ne želim te više u svom životu, nisam sretna više s tobom, valjda već odavno ali u bjegu od samoće sam trpila tvoje beskrajno iscrpljivanje mene i mog strpljenja. Ne želim više biti u vezi u kojoj se osjećam kao da sam u vezi sa samom sobom gdje sam ja jedini akter cijele priče, i glavni i sporedni i režija i produkcija....znaš, to jako izmori čovjeka!!!!
Imaš pravo kad kažeš da ja burno reagiram, slažem se ! Ali, ti dragi moj, vidiš samo kako ja šizim, a nikad još nisi vidio zašto i zbog čega ja šizim iz razloga jer ti ne vidiš dalje od sebe!
Istina, teško je prekinuti nešto što je trajalo tako dugo pa čovijek uvijek traži neka opravdanja za razna ponašanja bilo sebe ili partnera, čisto da se to održi, iako je očito da su oboje postali jako nesretni u toj vezi. ..spasimo jedno drugo i bježimo jedno od drugog...zapravo, to te preklinjem! Ostavi me na miru!!!!!
Što se tiče mojih misli, za koje si ti tako jako zabrinut...e pa dragi moj one su uvijek iste, bila zaposlena ili slobodna, ti ih o sebi krojiš i one zapravo proizlaze iz činjenica i ponašanja.
Dragi moj, s punim pravom se konačno stavljam na prvo mjesto i dajem si priliku da sama sebi budem važna!!!!
ja sam tebe pustila, učini i ti to za mene, dajmo si šansu da budemo sretni s nekim drugim ljudima, ili sami, nije bitno samo da izađemo iz pakla u kojem se trenutno nalazimo....
Znaš da ću te voljeti uvijek, ali isto znaš i da je ovo kraj... Držimo se toga jer je najbolje i najispravnije za nas....

...želim ti da nađeš konačno to nešto što će te činiti zadovoljnim...mir...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.