02.07.2006. / nedjelja

Još sam ovdje

Evo me ljudi vracam se u blogove,novine revije.Dozvolite da kazem tko sam i sto sam i sto sam radio subotu u osam.Veliko sam djete s debelim iskustvom,volio sam skolu,treniro karate,isao u muzicku, nosio kravate.Zamisljo se na sijdzu,stisni cim mi pridu.Dobro ovo je malo bezveze,jel tak.......... No još sam ovdje u Zagrebu i ubijam se od dosade. U petak idem na more a do tada cu jos napisati jedan oprostajni post. Nemam rijeci neznam šta da pišem....... Dajte pomozite mi da napisem novi post.....help. E da imam jednu igricu za vas a ta igrica je da vi meni morate ostaviti sto vise komentara. Ajde ne budite toliko sebični ostavit ću i ja vama koji. POZDRAV

- 15:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.