12.07.2006. / srijeda

Ejjjjjjjjjjj

Ej ljudi evo me napokon sam popravio ovu svoju krntiju i sada napokon radi kako treba. Sutra idem na more i vracam se krajem 8 mjeseca....... za one koji neynaju ja ljetujem na Viru(nece rusiti moju kucu). fakat neznam sta da pisem i o cemu da pisem..... Ej da spremanje stvari je u punom jeku...... Imam toliko stvari da neynam sta da spremim........Ali kada se vratim sa mora ispricat cu vam svaki detaljcic.... Sta se sve dogadalo i tko je sve bio tamo..... E Ivaaa13 daj mi vise ispricaj koga ima sve dole........ Jeli svima jasno ma naravno da je.........

- 11:37 - Komentari (52) - Isprintaj - #

06.07.2006. / četvrtak

Evo par slika

blog

blog


blog

blog


images

images


blog layouts

blog layouts


image hosting

image hosting


image hosting

image hosting


layout for myspace

layout for myspace


blog layouts

blog layouts

- 14:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.07.2006. / utorak

Moja jedina ljubav hip-hop i break dance

HIP HOP

Hip hop je kulturni pokret koji je započeo među urbanim Afroamerikancima, Jamajkancima i Portorikancima u Bronxu, kvartuNew Yorka, tijekom ranih 1970-tih i otad se proširio po cijelom svijetu. Četiri glavna obilježja, ili "elementa", hip hop kulture suMC-anje (repanje), DJ-anje, grafiti, i breakdance. Neki smatraju beatbox petim elementom hip hopa; neki bi dodali politički aktivizam, hiphop modu, hiphop sleng, doubledutching (urbana forma preskakanja užeta) ili druge elemente kao važne dijelove hip hopa. Pojam je otad postao sinonim za hip hop glazbu (ili rap glazbu) publici.
Podrijetlo izraza "hip hop" je nejasno. Pokret koji je kasnije postao poznat kao "hip hop" je navodno počeo sa DJ Kool Hercom, dok se DJu Afrika Bamtaataa često pridodaju zasluge izuma termina "hip hop" za opisivanje kulture. Razne mitske etimologije i komplicirana značenja se dodana izrazu i nastavljaju se propagirati unutar hip hop zajednice.
Početkom 1990-ih hip hop dostiže popularnost rocka, a do2002. ga daleko prestiže u vidu popularnosti.
Hip Hop glazba
Mnogi faktori koji su utjecali na rani hip hop su složeni i brojni. Iako se većini može uzeti korijen iz Africke kulture, multikulturalno društvo New York Citya rezultiralo je raznim glazbenim utjecajima koji su pronalazili svoj put do hip hop glazbe.
Elementi stila i tehnike repanja potječu odgriota Zapadne Afrike; putujući pjevači i pjesnici imali su glazbene stilove koji su sadržavali elemente od kojih će se kasnije razviti hip hop glazba. Neke griotske tradicije došle su uSAD, UK i Karibe s prijevozom afričkih robova u "Novi Svijet". Drugi bitni čimbenici su govorne sekcije u pjesmama soul i funk glazbenika kao što su James Brown i Isaac Hayes.
Jedan od mnogih čimbenika za stvaranje današnje hip hop glazbe je jamajkanski stil zvan Dub, koji se uzdigao kao podvrsta Reggaea u1960-ima. U dub glazbi su producenti kao što su King Tubby stvarali instrumentalne verzije popularnih reggae pjesama za svrhe klubova i zvučnih sustava; otkrili su da plesači bolje reagiraju na produžene, izolirane ritmove pjesama, često predstavljajući čvrste nastupe udaraljki i snažne bas-linije.
Ubrzo su MC-evi koji su vodili plesove počeli pričati preko instrumentalnih ploča i vještine MCeva poputU-Roy, Dr. Alimontada i Dillingera su im pomogle da dostignu popularnost. Ova se tradicija nastavlja u današnjoj Dancehall glazbi.1967., jamajkanski imigranti poput DJ Kool Herca primijenili su metode Dub dionica na funk dionice koje su bile popularne uNew Yorku. Prema Davidu Topu, reggae nije bio popularan među hip hop obožavateljima u ranim godinama hip hopa, unatoč njegovu utjecaju.
U parkovima i društvenim centrima, nadolazeći DJi svirali su okupljenim skupinama mladeži željnih čuti stare funk zvukove. Vrlo ubrzo (do 1976/77) DJi i plesači odavali su posebnu pažnju teškim, funky instrumental dionicama udaraljki u bilo kojoj ploči s dobrim prekidima bubnjeva. Tu su spadale pjesme poput "It's Just Begun" Jimmy Castora, "Scorpio" Dennisa Coffreya i "Dance To The Drummers Beat"Hermana Kellya, kao i pjesme Rolling Stonesa i drugih bjelačkih rock bendova. Jedna od prvih izdanih hip hop pjesama bila je "Rapper's Delight" Sugarhill Ganga, koja je uzela sample popularne disco pjesme "Good Times" grupe Chic.
Djeca koja su plesala na ritmove počeli su se zvati B-Boys, a energetični, akrobatski stil plesa popraćen ritmom nazvao se "breaking". Najpopularniji Bronx DJi poput Kool Herca, Afrika Bambaatae i Grandmaster Flasha počeli su miksati dvije snimke iste pjesme da bi ritmovi trajali duže, s brzim cuttingima na miksetama. Bubnjarska dionica od 20 sekundi mogla je biti pretvorena u 5-minutni mix.
Osim eksperimentiranja s tehničkom stranom DJ-anja (kao Cutting i Scratching), Bronx Jocksi su počeli eksperimentirati s elektronskom glazbom iz Europe. Kraftwerkov hit iz 1977. "Trans-Europe Express" bio je miljenik B-Boya zbog vozajuće metalne mješavine kompjuteriziranih bubanj-dionica i sintisajzera. Dok se sve ovo događalo na vrućim podijima Bronxa, drugi bitan element hip hop scene pojavljivao se na ulicama.



Idu li zajedno zabava i hip-hop? Jednom klaunu u duši su dosadili svi ti gangsta rapperi s bijesnim mečkama i još golišavijim mačkama, vitlanje noževima i pištoljima pa je odlučio uzeti stvar u svoje ruke i - novi trend je na pomolu.

Kada je davne 1992. Thomas Johnson počeo nastupati kao kućni klaun na rođendanskim zabavama, prije svega u siromašnim četvrtima Los Angelesa, mogao je primijetiti da djeca ne padaju na njegovo kreveljenje kao na točke kada pleše krumping. A onda se i sam zapitao: samo malo, pa taj freestyle ples kada se snažno trese gornjim dijelom tijela i maše rukama kao preplašena kokoška nije ništa drugo nego pantomima! Pa krumping je podjednako sirov kao afrički plemenski ples, dinamičan kao breakdance i agresivan kao pogo! Sve što trebaš raditi je to da malo radiš grimase, malo vježbaš boks, a malo skačeš. Samo, kako uvaliti uličnim bandama dječju zabavu? Tim je pitanjima svoju šarenu glavu razbijao Thomas 1992. kada su rasni nemiri dosegli svoj vrhunac u Los Angelesu. A onda ga je neki novinar koji mora svaki mjesec puniti rubriku cool odlučio isfurati u novi trend, a za njima su se, po načelu 'kad je njima dobar, što ne bi bio i nama', poveli i Rolling Stone magazine, Wall Streeet Journal pa čak i nešto konzervativniji Vanity Fair. U međuvremenu samo na području Kalifornije postoji više od 50 klaunovskih klanova koji ispucavaju višak svoje energije u hip-hop klaunskom battleu, a šareni mamac su zagrizli i Missy Elliott i David LaChapelle. Ovaj potonji je upravo snimio dokumentarac o čudnom kalunu hip-hoperu pod naslovom "Rize".

Nadam se da ste nesto novo naucili i da ste zadovoljni ovim postom

- 09:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

02.07.2006. / nedjelja

Još sam ovdje

Evo me ljudi vracam se u blogove,novine revije.Dozvolite da kazem tko sam i sto sam i sto sam radio subotu u osam.Veliko sam djete s debelim iskustvom,volio sam skolu,treniro karate,isao u muzicku, nosio kravate.Zamisljo se na sijdzu,stisni cim mi pridu.Dobro ovo je malo bezveze,jel tak.......... No još sam ovdje u Zagrebu i ubijam se od dosade. U petak idem na more a do tada cu jos napisati jedan oprostajni post. Nemam rijeci neznam šta da pišem....... Dajte pomozite mi da napisem novi post.....help. E da imam jednu igricu za vas a ta igrica je da vi meni morate ostaviti sto vise komentara. Ajde ne budite toliko sebični ostavit ću i ja vama koji. POZDRAV

- 15:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.