petak, 09.02.2007.

Jedan sretni post...

Vozdra narode,

Moram pod hitno napisati post, jer će mi Tedica nos razbiti – već sam dobila jednu verbalnu opomenu, ali obzirom da se Tedica ne zna svađati sa nepoznatim ljudima, tko zna, možda bih i imala šanse dobiti, hahahaha!!!

Šalim se ja malo!
Obično se šalim na svoj račun, ali dobro sad...
Opet me nije bilo, malo sam zapela sa učenjem, na poslu ne stignem čak ni riječ, dvije napisati.
Samo uspijevam popušiti koju...
da popušiti...

Danas sam baš sretna!!!
Baš, baš!
Danas je jedan od onih dana kada želim čuti neke stare, stare prijatelje...
nekako me lovi sjeta...
zujo

1.)
Nazvala sam prijateljicu nakon stoooo godina, ali zbilja nakon sto godina...
Nikada se u životu nismo posvađale, bile smo jako bliske (još uvijek smo!), ali nekako nam se život toliko zakomplicirao da se nismo vidjele pune 2 godine!!!
Prestrašno!

Vjerojatno se sad pitate kakvo je to prijateljstvo kada nema kontakta tako dugo?
E, pa, postoji i takvo prijateljstvo.
Štoviše, mi uopće nemamo feeling da se toliko dugo nismo vidjele, kao da je bilo jučer.
S tom curom sam zaista bila povezana, na neki pozitivno drag način.
Skoro je pala na dupe kad me čula!
Dogovorile smo se da ćemo se OBAVEZNO vidjeti sljedeći tjedan, u ponedjeljak pada dogovor – baš se veselim, hihihi!

2.)
Zatim sam nazvala još jednu prijateljicu.
To je moja "druga" s broda, Makedonka, prekrasna jedna osoba, prekrasna. S njom se viđam redovito kada svrati u Zgb i uvijek se nasmijemo do suza, a i naplačemo..., a i na brodu smo skupa bile i kuhane i pečene, kak se veli...
Naime, moja Makedonka se udala za zagrepčana, pa sada žive tu odnedavno, ali nismo se još vidjele...
No, pričamo mi tako o ovome i onome, kadli, kaže meni moja Makedonka da se udala prije 20-ak dana...
Tako sam se raznježila da me bilo strašno za slušat, a na to će ona meni, ali ima još jedna novost...
Trudna je!!!
Već 5 mjeseci!!!
thumbup
Jakoooo, jakooo sam sretna, jako, jako, jako!!!
Kao da se meni desilo.
Jedva čekam da je vidim s trbuščićem, jedva čekam, mislim da ćemo se danas predvečer naći na kavi...imamo sto stvari za prepričati...

Obožavam šokirati ljude i iznenađivati – pozitivno, naravno!
nut
Međutim, ponekad i mene znaju šokirati sa raznoraznim vijestima!

Uvijek sam htjela imati poseban krug ljudi oko sebe, i to mi je ustvari nekako i uspijevalo.
S godinama su se neki ljudi pokazali kao totalni «hibridi», ali nema veze, ja znam da sam svima uvijek davala sebe... nekima previše, a nekima još i više...

I svaki put kada kažem da ću drugi put drugačije – baš postupim isto, potpuno isto!!!

Ali, nema veze, to sam ja i vjerojatno ću zauvijek takva i ostati, nije ni to loše, treba imati vjeru u ljude, a u mom slučaju se može reći i ovako:
«moji su drugovi, biseri rasuti, po čitavom svetu...»


Pusabok,
wave

- 13:23 -

<$A jel?!$ (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U mojim strofama lagani raspad sistema...


myspace layout

myspace layout



Na ovom svijetu ne možemo činiti velike stvari.
Možemo činiti samo male stvari s velikom ljubavi




Oni koje podržavam, podržite ih i VI!!!

www.lightamillioncandels.com




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogeri/ce koji su mi baš, baš...
i koje baš, baš...


Old soul
KP
Siddarhta
Dnevnik starog mladića
Naposljetku
Tedica
Fem
Teuta

myspace layout

myspace layout




Zašto sam ovdje?!

Malo sam se prehladila ovih dana i ne silazim s neta...
mama me ne pusti van (jer, ni na posao ne idem?!)
pa visim tu i tamo...
pišem više sebi nego vama, naajući se kako ću u komentarima naći barem
komentara... jedan?! dva?!
cerek
uh, opet ništa...




ipak je bilo nešto -
hvala Vam još jednom...


Myspace layouts

Myspace layouts



podrška je ono što nas najjače pokreće...
party



Je, ovo je moj prvi BLOG i zato vas molim neka Vaš komentar
ne bude jako STROG!!!
headbang



Free Web Counter

Free Web Counter

Kao talas...

Negde se pipnu naši mali svemiri,
kada vec pomislim da spavaš.
Zašumi saten, tama se uznemiri
i kao talas naiđes.


U školjki tvoga pupka leto zimuje,
tu čuvaš mrve sunca, za nas.
Sa tvojim dodirom se čežnja rimuje,
dok kao talas nadireš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan.
Pesak ispod nas.

Srebra decembra kuju prsten za tvoj prst.
Niz tvoje sapi zvezda pala.
Zalud te privijam uz sebe, ko uz krst.
Ti kao talas izmičeš.


Ostavljaš slane kapi bistre
i jato dobrih mirisa Istre, po sobi razvijaš.
Ostavljaš varljiv zalog pene, u srcu ove napukle stene
koju razbijaš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan,
Pesak, ispod nas.


Đ. Balašević