kaleb

13.03.2006., ponedjeljak


Countdown
Eto, jučer smo ušli i u deveti, dakle, posljednji mjesec trudnoće. Iako još ne znam kakav će mi biti porod, mogu reći da mi je trudnoća bila fantastična - sve one tegobe o kojima trudnice tako rado kukaju su me ili zaobišle ili ih ne smatram tako tragičnima - imam bolove u zdjelici, BH kontrakcije, teže se kretati nego prije, ali sve su to sitnice, nevrijedne spomena. Jedino vrijedno spomena je moja mala mrcina od sina, kojem je prošli tjedan na uzv-u doktor procijenio težinu preko 3 kile...Što znači da bi na porodu, ako se rodi na termin, mogao imati preko 4,5 kile...Ufff.

No, presretna sam što je uvijek sve u najboljem redu, na kraju je ispalo da imam školsku trudnoću.

Sinoć mi je frendica zapičila za Rijeku i sad čekam izvještaj - trebala bi roditi svaki tren, isto sinčića.
- 08:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>