ponedjeljak, 29.05.2006.

mom blogeru....

Srce nije kamen
Image Hosted by ImageShack.us
Ne zaboravi nikad
na tvojoj sam strani.
Da voliš me
nitko ti neče zabranit.
Još minut pa ponoć
i suza za kraj
al tu sam za tebe znaj.

Jer srce nije kamen,
ne srce nije kamen
da ga samo baciš iz kaputa
kao kartu poslje puta.
srce nije kamen,
kad pukne na dva dijela
nije vrijedno jer više ne kuca ko jedno,
srce nije kamen..

Tebi je lako proglasit me greškom,
skupit sve stvari i otić sa smiješkom.
Sad ti je lako a loše kad krene,
onda se sjetiš mene..

Jer srce nije kamen...

U dušu me tvoj pogled tako,
lomim se pucam ko staklo.
Kako da kažem ti zbogom
kad sve gubim s tobom..

Jer srce nije kamen..


p.s.pjesma je za jednog blogera a kojeg....on zna....

| 11:23 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker