subota, 27.05.2006.

hrvatska:portugal

dragi moji,evo mene!
ćile i zdrave.spremne za nove pobjede!nemojte mi zamjeriti ali sinoć sam stvarno mislila da su mi zadnji dani sve bliže...

svi znate da dolazim iz grada koji je podređen rukometu i svim vezanim za njega a da nije metković.
tako danas u mom malom gradiću odrzava se rukometna utakmica.i to ne bilo koja!!kvalifikacije,hrvatska:portugal!naravno da ja kao bivša rukometašica(bila sam golman još za vrijeme osnovne škole!) i cura koja je svega 2 tijedna prije poroda vatreno navijala za naše dečke,idem na tu tekmu.jedino što su ovo žene a ja ipak više volim muški rukomet.
malo ću vam pričati o najboljim sportašima svijeta,naravno mojim dragim prijateljima,rukometašima moslavine!to su redom dečki koji igraju za svoje navijače,igraju srcem..a s tribina ih bodre glasnim povicima djeca od svega nekoliko mjeseci i bakice na štakama!evo jednom prilikom čovjek je umro od uzbudenja na tekmi.naši su gubili,sudac nas je pokrao i čovjek se samo srušiuo!!došla je hitna ali srce mu je stalo!dečki više nisu mogliigrati...
e da takvi su naši moslavci!!
nadam se i danas takvoj tekmi!ma sve ću vam javiti i popratiti slikama!!!u mogli bi i vi pred male ekrane i ona mala crna koja bude najglasnije vrijedala sudca,e ta sam vam ja!!!!!

sve vas voli vaša slavica

| 09:27 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker