Šta se to tu događa
redovna zajebancija by
grinch a.k.a. baba I , če-loo a.k.a. baba II, jagermeister, huanita, tuvok, žiža,bumbili, rejdogado,boca, tamburix, rojs, nyugi, doktor, debela, litl grl, žiža, curly, sweetgirl, uglješa, prehrambena tehničarka a.k.a. PT,flegma, gogiche, barbarita, sisa, žena alkohol
Priča mi prijatelj sve iz prve ruke nekidan u gomili cugali na eks.....



kontakt: kakodaneblog@yahoo.com


Hit Counter
broj samo broji



grinch a.k.a. baba I



če-loo a.k.a. baba II



jagermeister



rejdogado




žiža



tuvok





bumbili



huanita




litl grl




barbarita




uglješa



debela




prehrambena tehničarka a.k.a. PT




curly





tamburix




sweetgirl





smele




nyugi




doktor



boca




sisa



baobab




đeki





flegma




rojs



gogiche

kako da ne

srijeda, 27.07.2005.

ČOBANICA MARA..........:D

Čobanica Mara napunila 15 godina i počelo je nešto strašno svrbjeti između nogu. Otiđe kod popa ispovjedi se i upita ga za savjet. Pop onako u nedoumici što da joj kaže izvali da joj se između nogu uvukla muha koja se moškolji nebi li se oslobodila, zato je to svrbi. Neka nađe nekog da joj istjera tu muhu i sve će biti u redu.

A zašto mi vi velečasni ne istjerate tu muhu, sramežljivo ga upita ona. A ne, ne, nikako ja sam svećenik, meni je to zabranjeno, nego nađi ti nekog u selu tko će ti to uraditi, pouči je on.

Na puto do kuće sretne Mara Juru gdje kopa. Objasni mu u čemu je problem, ali joj on odbije pomoći pod izgovorom da je previše star za takve stvari. Malo dalje sretne Matu gdje ore. Međutim ni on joj nije mogao pomoći jer mu je žena bila tu.

Kad je došla kući pošalje je majka na planinu da čuva ovce. Kad gore čobanin Janko, ko od brda odvaljen, 20 godina, odmah doleti do nje.

Kako si Maro. Pa nisam baš najbolje kaže Mara i objasni mu problem sa muhom. Ih, dobro da si se meni obratila, ja sam stručnjak za takve stvari. Skini se naredi joj on. Jel sve, sramežljivo će ona. Sve, odlučno će on.

Poene se Mara skidati, gleda joj on sise i sve mu se brkovi smješe. Kad se skinula, naredi joj da legne i raširi noge. Ona ga posluša. Skroz ih raširi, podvikne on. Ona ih jadna skroz raskopča.


Uto i on skine gaće, čučne, posere se i kaže: Ako je ovo ne istjera ne znam šta će.





:D................predobro.......


Če - Loo

- 01:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie