Šta se to tu događa
redovna zajebancija by
grinch a.k.a. baba I , če-loo a.k.a. baba II, jagermeister, huanita, tuvok, žiža,bumbili, rejdogado,boca, tamburix, rojs, nyugi, doktor, debela, litl grl, žiža, curly, sweetgirl, uglješa, prehrambena tehničarka a.k.a. PT,flegma, gogiche, barbarita, sisa, žena alkohol
Priča mi prijatelj sve iz prve ruke nekidan u gomili cugali na eks.....



kontakt: kakodaneblog@yahoo.com


Hit Counter
broj samo broji



grinch a.k.a. baba I



če-loo a.k.a. baba II



jagermeister



rejdogado




žiža



tuvok





bumbili



huanita




litl grl




barbarita




uglješa



debela




prehrambena tehničarka a.k.a. PT




curly





tamburix




sweetgirl





smele




nyugi




doktor



boca




sisa



baobab




đeki





flegma




rojs



gogiche

kako da ne

utorak, 12.07.2005.

Žuto oko rules!

uplasena_srna kaže:
Ovako, stupila sam u novu vezu, on se zove Dino, a mi ga nejmamo Šjor Dino. Mornarički je dočasnik i sada je uposlen kod nas na obuci neplivača, pa smo se tako i upoznali. Točno nakon četitri izlaska, ono pravo smo se snjušili za seksualni odnos, na što smo oboje jednoglasno pristali. Ja sam tražila da to upriličimo nedje u prirodi, ali on je insistirao da to bude u njegovom bungalovu koji rentuje za njega HV. OK, nisam htjela da insistiram na svom prijedlogu i zaputili smo se njegovom Škodom šibenskih pločica u njegov bungalov. Intimna večera, malo starog vina, gitare, Oliver sa kazete, svijece i tako to, kak samo dalmoš može da napravi. Onda smo presli i na intimnije diranje po sramotnom tjelu i na kraju ja sam preuzela inicijativu. Isukala sam mu strvinara koji je bio zamasnih gabarita, modro-crven, opaljen dalmatinskim suncem, i na nježni dodir moje ruke, ponosno je uzdigao glavu, Jos sam ga malo stimulirala i onda ga zavukla izravno u vlažni zdenac moje požude. I što se dogodilo. Čim je ušao osjetila sam da me ispunjava sjemenom tečnosću, obilno, gotovo nenormalno. OOOOOPPPPPSSSSS, rekla sam a on je samo odmahnuo glavom, kao nije dugo bio sa ženskom, pa je bio prenapaljen, te da će to srediti. Povjerovala sam. a sto bih drugo, i nakon nekoliko časa starog dalmatinskog, ponovo smo počeli i pogadjate njegov prvi hitac i opet gotovo. Kako je to moguće? Te noći smo pokušali i po treći puta, ali je konacnica bila poražavajuća. Pitala sam ga da li je bolestan ili tako nešto, našto je on odgovorio da je OK i da nezna što je sa njim noćas bilo. Meni je stalo do njega, ali volim i ja da uživam u sexu. Što mi je činiti?
Raspitala sam se kod srarih zena, koje razumiju taj problem i savjetovale su mi da mu čepam mošnjice ili da mu zavlačim prst u šupek, ali ni to nije pomoglo. On i dalje svršava čim udje. Pomozite ubogoj djevojci.


--------------------------------------------------------------------------------



hmm klasika ... uobicajen problem kod mladih dochasnika, napose mornarichkih.
daklem sjebala vas je ta nesretna skola plivanja!!! naime plivajuci i cesto zaranjajuci pod vodu on uzima vece kolichine zraka i zadrzava ga u plucima ... na taj nachin u njhegovom se tijelu stvara podtlak koji samo ceka da negdje izbije van, jel ... a izbija - chuli smo gdje i kako

rjeshenje problemchica:
ustaljenu metodu zabijanja prsta u shupak treba modificirati tako da ces prst zamjeniti gumenim slaufom od pola cola [idealan za vadjenje rakije iz bureta] slauf zabij oko 18 cm u dupe dochasniku i drugi kraj drzi stisnut palcem preko kaziprsta u trenutku kada krene prodirat u tebe hitro otchepi diznu...nakon sto zacujesh karakteristichan zvuk ponovo presavij shlauf,,, tako ce se mladac oslobodit viska kompresije i zadrzat ce erektilnost zile koji casak dulje na tvoje veselje

- 14:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie