Šta se to tu događa
redovna zajebancija by
grinch a.k.a. baba I , če-loo a.k.a. baba II, jagermeister, huanita, tuvok, žiža,bumbili, rejdogado,boca, tamburix, rojs, nyugi, doktor, debela, litl grl, žiža, curly, sweetgirl, uglješa, prehrambena tehničarka a.k.a. PT,flegma, gogiche, barbarita, sisa, žena alkohol
Priča mi prijatelj sve iz prve ruke nekidan u gomili cugali na eks.....



kontakt: kakodaneblog@yahoo.com


Hit Counter
broj samo broji



grinch a.k.a. baba I



če-loo a.k.a. baba II



jagermeister



rejdogado




žiža



tuvok





bumbili



huanita




litl grl




barbarita




uglješa



debela




prehrambena tehničarka a.k.a. PT




curly





tamburix




sweetgirl





smele




nyugi




doktor



boca




sisa



baobab




đeki





flegma




rojs



gogiche

kako da ne

ponedjeljak, 14.03.2005.

rejdogado i kako je dj vešo spasio jadranku

Tko li bi se nadao, tko li bi uopće pomislio da će ova subota biti tako zanimljiva.
Devet sati navečer ( standardno vrijeme na standardnom mjestu ) i žorž ( ubuduće zvan rejdogado ) me obavještava da dođem do njega pošto njegova seka slavi rođendan. Naravno da nisam mogao odoliti. Rejdogado me nudi nekakvim dalmatinskim otrovom što na svu sreću odbijam jer tko zna kako bi se sve završilo da nisam. Zajebancija ok, ali o tome neću pisati. Oko pola 11 zovem bumbilija i rejdogadov kum nas vozi do prome... Neodlučni i neki već pod dobranim gasom, odlazimo na mjesto gdje već jako dugo nismo bili i znate što nije bilo loše, uopće nije bilo loše. SR je inaće mjesto gdje su se slušali narodnjaci, ali ovaj put na svu sreću ništa od toga. Iz zvučnika trešti mješavima posha i Q-a.
Pošto je taquila bila samo 5 ćuna ( 3 kurtona skoro 20 kuna - :) pozdrav tamburix-su ) neki su odlučili da je to jako povoljno pa nije bilo prepreke da se naručuje u enormnim količinama ( neću pisat koliko jer bi nečiji roditelji mogli ovo pročitati pa da ne bi bilo neugodnosti ). Osobe koje su se istakle su svakako dj vešo i rejdogado iako ni bumbili, doktor i tamburix nisu puno zaostajali.Tamburix se pokušao opirati međutim potpuno bezuspješno. Razlog opiranju neću navoditi da se neko ne bi uvrijedio iako bi bilo zanimljivo saznati što se dogodilo na putu za cigan selo- da li se skrenulo na staru dravu malo :))


Najveći showman te večeri je bio vešo. Vešo je cijelo vrijeme cugao i činilo se kako tome nema kraja, također se cerekao ko jadranka sve dok jednog trenutka nije izgubio kontrolu i bacio jadranku na pod. Za one koje ne znaju jadranka je samo upaljač. Vešo se ipak sažalio i krenuo podići jadranku, međutim pod se izmakao i vešo je poletio, a za njim i stol skupa s bocama. Vešo je zaključio da mu je pivo draže od života i jadranke i majstorskim potezom ( u stilu ladića na sp '98) spriječio da pivo ne padne dok smo jagermeister i ja spašavali vešu. Za to vrijeme rejdogado je pokušavao uspostaviti eye kontakt ali su njegove oči bile toliko skupljene da je to bilo nemoguće. U SR se skupilo mnoštvo zgodnih curica, ali zbog naših čoporativnih izlazaka teško da nešto možemo postići. U međuvremenu u SR su pristigle boca i njezina kolegica angina i kolega 1,27 promila. Boca je bila sva vesela dok je otkrivala čari taquile. Iako da se mene pita bumbili i boca bi trebali imati malo pristojnosti u javnosti ( no hard feelings :) ).


Boca je izjavila i kako ona nas sve voli pa vam evo prenosim. Poslje odlazimo do hira gdje rejdogado izvodi svoj show. Prvo je bubnio u blato a onda je grudom raskrvario flegmu malo ispod oka. Što je najjače flegma se uzjebo dok ga je rejdogado izazivao i pri tome se ljuljao malo. Teško je to opisati jer to je trebalo vidjeti jednostavno. Ulazimo u hir ali pošto je ovaj bio toliko namazan nismo dugo ostali. Rejdogado i ja odlazimo, po mečavi, prema tramvajskoj ( u biti ja držim pravac a on muče lijevo-desno ). Odjednom on meni :"rejdogado", ja : "Šta?", on meni opet:"Rejdogado", ja već mislio ma bunca kad on meni:"NE znaš šta je rejdogado?". Naravno da nisam znao pa mi je rekao REJDOGADO=STOČAR!!! Na tramvajskoj stanici je 3 puta ispraznio sadržaj želuca ( oni koji žele vidjeti ostatke mogu to učiniti kod undergrounda).



Nekako sam ga jedva ubacio u prepuni tramvaj i put kući. Putem je nekoliko puta pokušao iskočiti van na stanici pa se zahvaljujem šiku što mi ga je pomogao suzdržati. Naravno da je usput još nekoliko puta rigao u tramvaju tako da ga je pola os vidjelo. Da ilustriram kako je izgledao reći ću da je izgledao kao Isus na križnom putu samo što on nije mogao hodati. Od tramvajske do kuće sam ostavio kičmu jer rejdogado ima prilično kila. Ispred kuće ga je preuzela sestra, a da li je živ ili ne teško je reći jer se ne javlja na mob, a na rekreaciju nije išao. Detalje o svemu neću pisati ali ću zato staviti slike ovih dana.
Tommy lee @work

- 10:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie