.:so stupid things:.

subota, 03.09.2005.

jooooooooooooooj pa da!

pa zaboravih vam napisat da sam već ima misec dana dobila mobitel,opet crveni,naravno,nikako da pobignen od te crvene boje......preslatko malo čudovište (račun će mi doć 1000 kn jer san na pretplati,a jan,el živi sjevernije od mene :))
mobilne karakteristike:
kad se ispovraćate po njemu i kad vam padne 4 puta sa 4 metra visine neće mu biti ništa (je da još komade kukuruza sa kombinacijom jeftinog vina (RIBARA*;NARAVNO)kojeg sam silom prilike izlila iz sebe ima po njemu,al dobro.....:)
sve u svemu dobro iskorištavanje para je na mobitel.ako ga još naravno nemate ili želite novi.LG RULZ...
QUESTION!


*jedan moj friend (ahm,pardon bivši brijač) je jednon reka: "znaš branka,kako se nalit za 12 kn?-uzmeš bocu ribara,litru mineralne i za pola sata te vode na infuziju" (al očito mu je kapacitet slab kad mi je litra taman za povraćanje kukuruzam,a njemu za inervenciju na hitnu i majčin živćani slom)-------živia ti meni prijatelju još 100 godina!
- 14:33 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>