.:so stupid things:.

subota, 03.09.2005.

njam njam

'jutro ppl...
ima koga ko će na kavu do mene,a?sama san kuć.....pa mi je dosadno,jer su svi moji na ekskurzijama,a ja šupak ostala u šibeniku....nema veze....valjda....
malo mi je bed,al dobro.....još fuckin' 2 dana.....
ma dobro je to.......al mi se čini da bi mogla prispavati prvi sat (je,je da se sjeben ka prošle god)....s obziron na onaj popravni,nisan još dobila svjedodžbu,baš me zanima koliko ima opravdanih (300 otprilike,možda kojih pedesetak više)....znan da je neopravdanih 30 i da je razrednica sušila njih masu......ma kad mi se ne da stat u razredu....
to ove godine moramo da iskorjenimo iz korjena (blaaah!)....
digla san se oko 11,sad je 12 i 15....još nisan stavila ništa u usta (mislin na hranu,heh),osin duhanskog prozivoda...a to je malo čudno za mene (vidite mi po sisterki).....a ja jadna sa 167 i nekih 58 kili....reka bi men moj friend bolje da ljulja neg da žulja....ovo je tu,taman negdi (I GUESS SO ;))
........
jebate koliko mogu gluposti pisat...kad mi jadnoj još nije došla inspiracija....valjda će doć brzo.......kad se frustriran s nečin il npr. kad buden tokon današnjeg dana sritna.....
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj branka shut a fuck up govorin seb.........
gotovo....
QUESTION!
- 12:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>