.:so stupid things:.

subota, 09.07.2005.

walking dead

oj ppl
dobro jutro
nisan dugo pisala,tribalo je proslavit to šta smo ja i cila moja ekipa koji smo tresli na popravni postali maturanti.
stvari su se malo prominile od jućer.iman neku zbunjozu u glavi (možda od puno matematike),al san toliko sritna da je to strašno.
šibenik je uvik isti,pomalo se lićin od sindroma dubrovnik (i bilo je vrime)...i prilagođavan se nekom naćinu "normalnog života"
seren sad bez veze,al san se tek digla,još san imala noćas sranja sa susjedon i "ljudima koji su mi bili u kući".
koji zakon kad je neko lud i kad uvali nebuloze starcima,npr. sinoć-ja sama doma,niko kod mene,zove luda starce na kaprije da san ja sa dećkon u sobi i da radimo sranja...i to na uru navećer...sva srića da mater zna da je poremećena inaće bi bilo sranja,al se zato nisan naspavala kako bog zapovida...
iden ća na kavu
volin vas puno i daj aj jab malo komentara :)
- 10:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>