Moje misli,moja sjećanja...

srijeda, 28.03.2007.

Seksizam s muškog gledišta

Od davnih doba muškarci su gledani kao jači spol i zvani glavama kuće,no sve su to nekakve jednostavne činjenice života koje su po mome krenule krivo jer su muškarci i žene podjednako sposobni,no da ne skrenem u krivome smjeru htjela sam reći kako te nekakve najobičnije sada već i zastarjele običaje muškarca glave u kući znaju postati i pretjerane pa dođe do pojma seksizma.Ovo je vjerovatno jedna od najgorih diskriminacija i postoji još od početka početaka.Sama činjenica toga da su muškarci jači spol je idiotna,a tek onda kad krenemo u to da su žene manje vrijednije i da ne bi smjele imati pravo glasa već samo služiti muškarca je onda pregrozna.Tužno je što ljudi,pogotovo muški spol do dan danas nije naučio kako su žene ustvari jednako sposobne,ponovo ništa ne naučeći iz grešaka iz prošlosti.Kada je žena stvorena,stvorena je da pravi društvo muškarcu i da bude jednaka s njim,ali ona to nikada nije bila,a tko zna hoće li biti.Pitanje je samo koliko je kroz povijest žena zakinuto od svog talenta jer ih prvo nisu uopće ni htjeli školovati,a kasnije ih samo uposljavali kao domaćice.Kompromis je jedna od glavnih stvari koja nedostaje ovoj diskriminaciji.Radi se samo o tome kako bi muškarci trebali naučiti cijeniti i ne iskorištavati ono što žena može učiniti za njega,a oni joj svim snagama pokušavati što više pomagati kako bi se rasporedio posao.Kao što i muškarac diše,raste,potrebna mu je ljubav i ljudsko je biće koje razmišlja tako je i žena.Onda gdje se nalazi razlog toga da su one manje vrijedne?!Jednako kao i s rasizmom,feminizmom i ostalim diskriminacijama teorija i pitanje zašto su uopće tu su isprazne i bez ikakvog pravog argumenta.Prije žene naime uopće nisu ni htjeli zapošljavati zbog njihovog spola,misleći kako su manje korisne i kako će manje poslužiti u tvrtci od jednog muškarca,a sve je to plod seksizma.Seksizam postoji i s ženskog i muškog gledišta,a prošli put sam ustvari pisala o seksizmu s ženskog gledišta u koji se pretvara feminizam.Ponovo se nema tu što previše reći osim da ovakve stvari treba spriječiti,takvo iskorištavanje treba ukinuti.Ako smo toliko napredniji od ljudi u Srednjem vijeku pokažimo to tako što ćemo ukidati ovaj oblik i sve druge oblike diskriminacije.Žene nisu komad mesa,žene su ljudska bića koja zaslužuju poštovanje i razmišljaju svojim glavama.Zasigurno smo dokazale da mi možemo puno bolje od kuhanja i peglanja,navedimo samo primjere J.K.Rowling popularne spisateljice,Janice Kostelić više i nego sposobne skijašice koje su pridonijele ovome Svijetu jednako kao i ostale žene,ali i muškarci.Za zaključak se može samo reći kako ovakve stvari trebaju nestajati iz civilazacija i trebaju se prestati događati.Bob Marley,genij ovoga i svoga doba jednom je rekao kako će rasizam odumrijeti kada boja kože postane bitna kao i boja naših očiju.Naime spominjem ovu izjavu jer osim što je ova kratka pričica o seksizmu s muškog gledišta,priča je s kojom i završava ona o svim diskriminacijama.Zbogom do slijedećeg puta...

28.03.2007. u 17:40 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o ovome...

Ja pa kao i svi drugi.Nikakva posebna filozofija.Naslov govori sve...

O meni

Ime,prezime,godine,mjesto stanovanja sve su to objektivne stvari,a ovdje se više od svega izbjegavaju baš one.Ovaj je blog plod mojih misli.Ne volim sve što vole mlade,a obožavam sve što ne vole.Zanimaju me ponajviše psihologija,književnost i teologija,što je vrlo neobično za moje godine.No ipak kao i mladi obožavam glazbu.Ona je još jedna stvar koja je temelj moga života.O sebi ne mogu reći previše,možda jedino to da previše razmišljam.Za mene ćete čuti da sam čudna,nekima umišljena,nekima dobra.Ljudi vole govoriti da se pravim pametna,bar moji vršnjaci,ali ne i stariji,pa baš zato i postoji ovaj blog da negdje i mogu iznijeti svoje stavove,negdje gdje će me poslušati i stariji.Ja se smatram kompliciranom osobom,možda nisam pametna,ali obožavam diskutirati o raznim stvarima i pričati s ljudima o njihovim i svojim problemima.Pisanje,čitanje,crtanje su stvari koje čini moj svakodnevni dan.Više o meni u postovima...