Što ću biti kad sam već odrasla?

24.03.2007., subota

Subota predvečer....

.....a ja još uvijek bauljam po kući u pidžami!!??lud
Valjda zato kaj je lijepa nova i zgleda onak... za van nositi, ne!? Ne želim niti pomišljati na opciju da mi se nekakva depra prikrada iza ćoška, pa da me boli guz kak izgledam i vučem se u pidžami ko strašilo!
Ide se van, Nina jedva čeka ker me prošli vikend nije bilo i cijeli tjedan mi priča "kaaaaak buuumo seee strgaaaaali, staaaara onoooo neeeee..!!"
A valjda bumo hehehnutparty
Samo kaj tome prethode kraće pripreme: prati kosu, krotiti istu
( fenom,gelom, lakom, žbukom, živim vapnom..), izbor obleke
( zmazane tenisice, nema smisla u "mom" klubu fine cipelice nosit, trapke, crno nešto s diskretnim "ja-sam-udata" dekolteom), žbukanje face ( opa, nova bora - daj još deci tekućeg pudera!), vješanje điđa i baja na sebe ( lančuga s mlinskim kamenom oko vrata, naušnice do pupka, prsten za kopanje očiju slučajnim prolaznicima...). I za čas sam spremna!
Pošto se u zadnje vrijeme radije izražavam slikovno ( "jetna sliiika goforila tisuća riječ") pozivam sve moje omiljene blogere (vi iz kućice s desna!) i sve koji se nekim čudom tu zateknu da "linknu" na galeriju Pticica.com ( k8astrophe se kličem!) i bace oko na moje "umjetnosti".
wave
tirkiz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.