srijeda, 13.09.2006.

DRAGE LJEPOTICE!!!

Ovako...vidim da challenge nije uspio ali vjerujte mi da samo znate što ja znam prihvatile bi ga,al nema veze jer sam licemjerna.Dosta mi je laži,lažem vama i lažem sebi! Vama govorim da ne jedete a ja se prežderavam ko svinja.Ja nemam nikakvu samokontrolu i došla sam do ruba. Dosta mi je ljudi koji mi govore da sam mršava i da se udebljam IDU MI NA ŽIVCE!!! Želim da mi ljudi kažu da sam debela makar nisam,samo da dobijem neki poticaj.Ja sam svjesna da nisam debela ali sam svjesna da nisam mršava i to me jebe.Ne želim biti normalna želim biti mršava i što je u tome loše?
I sada imam odluku i nema čovjeka koji će me srediti. Ne jedem!!! neću više ništa stavit u sebe i to zbog protesta neću neću neću!!! mogu biti gladna ko kreten ali neću jest jer se gadim samoj sebe. Kad se pogledam u ogledalo vidim veliki masni hamburger.

NE JEDEM DOK NE POČNEM LETIT
NE JEDEM DOK ZEMLJA NE POČNE PLESATI
NE JEDEM DOK SE NE POČNEM RUŠITI
NE JEDEM DOK SE MI SE NE UKAŽE VRAG
NE JEDEM DOK NE ZAVRŠIM U BOLNICI
NE JEDEM DOK MI LJUDI NEBUDU PLAČALI DA JEDEM
NE JEDEM DOK NE SMRŠAVIM
NE JEDEM DOK NE PREGLADNIM
NE JEDEM DOK NE UMREM

I boli me briga za sve čokolade ovog svijeta jer ako će me jedna čokoladica koštati 8 sati trčanja,nabijem ti tu čokoladicu tamo di bi trebala izać. Anđeli lete i oni su savršeni a ja ću dobiti krila i poletit ću,ja ću proć pokraj svih i svi će se okrenuti zamnom. Želim umrijeti prije nego da ostanem ovakva zauvijek.Više mi nije zabavno niti smješno,već sam očajna.Neki ljude izgube 100kila a ja nemogu 4!!!! Nemogu više živjeti ovako,ovo je mučenje. I ne zanima me što mi drugi govore sada....nego me zanima što će mi govoriti kasnije!! NE TREBA MI SEKTA NI SESTRINSTVO NI HRANA, TREBA MI VODA I PUNO MOĆI VOLJE...JER AKO DOK SPAVAM MOGU NE JESTI 12 SATI ONDA MOGU I DOK SAM BUDNA!!!! PA DAJ RAZZMISLITE MALO....NE JEDETE 12 SATI DOK SPAVATE I ONDA JEDETE ZATO KAJ STE BUDNE,A NISTE GLADNE NEG VAM JE DOSADNO!


ZNANSTVENO JE DOKAZANO DA ČOVJEKU NETREBA TOLIKO OBROKA DA PREŽIVI NEGO SAMO JEDAN OBROK OD 500KALORIJA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


JEL MENE ITKO DOŽIVLJAVA OVDJE,JEL NETKO KUŽI ŠTO SE OVDJE DEŠAVA? DALI NETKO RAZUMIJE OVU BOL_? JELI IKOME DOŠLO DO GLAVE DA SE TAJ PROBLEM MORA RIJEŠITI SADA?


poludit ću ali evo majke mi moje...ako za tjedan dana ne skinem bar tri kile,pa vi pričajte. Sada imam 53, evo doći ću u srijedu u školu sa 50!!!!


.....užasno se osječam,želim se ubiti.....

ovo su neke stranice malih filmića...pogledajte ih

bulimia

http://www.facetheissue.com/bulimiamovie.html

anorexia
http://www.facetheissue.com/anorexiamovie.html

depresija

http://www.facetheissue.com/depressionmovie.html


pusa


| 23:12 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>