petak, 08.09.2006.

Samo da se javim malo!!


Došla sam iz škole i mjesečeva djeta je uspješno prošla,dvije kile su otišle....i to sam osjetila kada sam se usred noći borila sa prejakim grčevima u trbuhu,osječala sam se ko da mi netko nabija štangu u želudac. Koliko god me je bolilo a bolilo je užasno jako,napokon sam osjetila kao da sam napravila nešto za sebe.Kao da sam uspjela i to je bio dokaz.... osjetila sam to na vlastitoj koži i postala sam mazohist preko noći.Bolilo je....stvarno je bolilo ali ta bol je bila prekrasna,i makar sam se molila da prestane kao da mi je govorila "ovo cijena savršenstva" . Bila sam sretna. Danas sam samo pojela ručak u školi oko 11 i 30 i od tada ništa i znate kaj? uopće više nisam gladna...nimalo. I to je sve zbog vas drage moje LEPTIRICE. Vi ste me dovele do ovdje i tako će vjerovatno i završiti. Novi challenge je za mene od sada....ne jedem dok se ne počnem trest i dok ne počnem padati u nesvijest. I kad padnem u nesvijest pojest ću jedan corny i nastaviti slidati te masne naslage sa svojeg tijela. I ne želim čuti nikoga ni ništa, ne možete me zaustaviti i ne postoje te riječi koje će me odvratiti od ovoga,odlučnija sam nego ikada prije i sada ću vam reći iskreno zašto..

ZBOG DEBELE I TUŽNE.

Samo da vas upozorim na jednu stvar. Ako niste spremne biti ovako odlučne i ako niste spremne pasti u očaj i depresiju nemojte se nalaziti s DEBELOM I TUŽNOM. Ta cura je tako savršena, ima savršeno tijelo,savršenu facu, savršenu kosu i PAMETNA JE!!!! Ona je istinska muza i inspiracija. Vodena je jučer bila nabrijana kad smo bile na kavi i nikad nisam vidjela da je netko tako bio nabrijan. I drago mi je zbog nje.

ja idem,dečko mi je upo na arhitekturu.

| 17:33 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>