petak, 01.09.2006.

ooooo daaaaaaaaa!!!!

ZNALA SAM!!! Danas mi je trebao biti zadnji dan vode i pogodite što?!!? nisam uspjela.!!!!
Da jer je krmača jela i ručak i mamine kolače i malo je cole popila sve uz rečenicu "ma neće mi nikaj bit"
DA ZIHER!!! SVE ĆE MI BIT I BIT ĆU DEBELA KRMAČA!!
Jednostavno sam za ništa,i ne razumijem zakaj nemogu samu sebe cijeniti onakvu kakva jesam? Baš sam nezahvalno đubre,nemogu ništa napraviti kako treba.Svi mi govore "kako si slatka,kako si ljepa" a sve što ja vidim u ogledalu je jednog velikog vepra koji čeka da ga pojede obelix...još mi sam malo fali da me počnu zvati OBELIX. Nemogu se više gledati u ogledalo i nemogu više stajati na vazi. Ne želim se isprazniti,ne želim povračati,ne želim rigati ni bljuvati...ali na kraju krajeva,i na kraju očaja jedino mi MIA pomaže.Makar znam da to neću učiniti jer sam pre velika kukavica za takve stvari...nebi me čudilo da se dogodi...možda ću se izgladnjivati još par dana,do granice...ono dok se ne počnem rušiti u nesvjest...neznam šta drugo da napravim...ja sam ogromno razočaranje za sve oko mene.

Danas navečer je 9.godišnjica prijateljstva od mene i moje best frendice,tako da bi se trebale napiti. No ja neću jer alkohol deblja,pa ću ranije doći doma i gledati filmove s mamom doma.Onda valjda kad ona ode spavat ću izbaciti dušu iz sebe...hmmm...zvuči zabavno.
Stara mi govori da bi se trebala više baviti nečime i izlaziti vani. blah. Uvijek se osječam predebelo da bi išla igdje. Umjesto toga rađe ostanem doma i žalim samu sebe i onda prigrizem nešto. Jučer je bilo ok ,nisam uopće ništa prigrizla. A i mislim da nema ništa u kuhinji šta bi mogla uzeti ,frižider mi je onak pustinja. A ako i ogladnim uzet ću nešto kaj je toliko niskokalorično da ustvari i ne postoji, neku zračnu hranu hahaha...
Uglavnom moj druga jedna frendica želi izgubiti nekih 5 kila.Pa joj pomažem i dajem joj savjete. Naravno to su savjeti za vrlo zdravu djetu, nebih htjela da zapne u mrežu nehranjenja. Uglavnom ona zna za moj takozvani poremečaj u hrani, ali je još uvijek pod mišljenjem da radim isto što i ona,dakle zdrava dijeta.Stvarno mi je teško to skrivati od nje, nekako mi je žao jer ipak mi je prijateljica. Ali prijetila mi je da će to reći mojim starcima i da potražim pomoć i takve stvari. Zato kada pričamo o tome pokušavam se micati s teme tako da nebih morala lagati...i uglavnom moja mama zna za ovaj blog i svaki dan me prca "DI SI LEPTIRICE MOJA" užasno mi je neugodno.

Uglavnom...hmmm...idem na wc... piški mi se? hahahah....pusa leptirice moje

Image Hosted by ImageShack.us

| 16:34 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>