srijeda, 30.08.2006.

hahahahaha

Drage moje leptirice!

evo vratila sam se od vani...dan je nekako brzo prošao i tako dalje...neda mi se pričat kja sam jela i kaj nisam jer mi je to preglupo a i nema nikakvog smisla pa ću samo preći na važno. Izgleda da sam dosegla svoj željeni izgled. Da možda imam 52 kile ali ipak sam trčala mjesec dana po 12 kilometara tako da se ono opušteno zategnulo. Vjerovatno bi daljnJe mršavljenje bilo nepotrebno ali ću zato sada pokušavati ne udebljat se i ne prestajati vježbati. Bar ću ostati ovakva kakva jesam jer sam zadovoljna. Za vas sve ostale koje se borite još uvijek držim fige i nadam se da ćete uspijeti jer znam kako je odvratno mrziti se.
Kaj se tiće ovih "oh tako moćnih komentara" gaće mi se tresu i neznam što da napravim.Mislim da ću se sada baciti s balkona i ostaviti neku uber depresivnu EMO poruku roditeljima jer sam uništila živote mnogih....HAHAHAHA mislim ljudi daj se ohladite.Iskreno vaši komentari mi da iskerno kažem KURCA NE VRIJEDE. Emocionalna ucjena? da možda....ali je itekako prihvačena od svih. A pošto se još niko na nikoga nije baš pošteno izderao nemogu reći da NIJE izvedena u praksi. A ti ljubavi moja anonimna koja se uživila u svoje nadvišeno umno stanje voljela bih ti objasniti neke stvari. Očito neznaš kako je imati 90 kila i imati prijateljice koje izlaze vani,imaju dečke i zezaju se.I očito neznaš da kad dođeš doma da te starci izjebu u zdrav mozak govoreći ti da si debela krava i da si odvratna.Očito neznaš kako je hodati ulicom i dobivati uzvike tipa "SLONICA" očito neznaš što je duševna bol niti biti emocijonalno spušten do kraja.Neznaš kako je kada je najmanji broj tvojih hlača 46.Zato ljubavi nemoj nas okrivljavati što smo opsjednute svojim izgledom jer želimo normalan socijalni život.LJUDI VOLE LJUDE KOJI VOLE SAME SEBE... nemoj nas kriviti što se želimo voljeti.I nemoj mi prodavati sranja tipa "važna je unutrašnjost osobe a ne fizička privlačnost" da onak i DJED MRAZ POSTOJI. Ja sam bila tamo, ti nisi i neznaš kako je to, zato te molim da odustaneš. Dabog da bila teža od cjele svoje obitelji zajedno pa češ vidjeti što znači EMOCIONALNA UCJENA. Stvari koje ljudi nisu doživjeli nemogu ni objasniti.A ti govori što god hočeš...mršavost je privačna...


IDEMO DALJE!!!!!!!!!
Cjeli jebeni dan sam živčana dan je tmuran i dosadan i danas nije moj dan.Kada se samo sjetim da je idući tjedan ŠKOLA!!! i kad se sjetim onih (m)učitelja i skučenih (m)učionica sa 50 depresivnih (m)učenika....diže mi se želudac.Kad se samo sjetim da još I KNJIGE MORAM KUPIT!!!! uffff.... znate kja ja idem spavati...i onak...neam pojma....dit uspjela mi je vodica danas ljubim te srećo....pusa


svih vas puno volim i molim vas da ignorirate KRETENE KOJI SU TAKO PAMETNI DA NI POTPIS NEMOGU OSTAVITI.


pusaaaaaaaaaa

| 23:12 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>