srijeda, 30.08.2006.

užas!!

Drage moje leptirice!!


SAMO DA NAPOMENEM NA POČETKU....OSTAVLJANJE KOMENTARA TIPA "JA ZNAM KAKO JE TO" ILI "NEMORATE BITI MRŠAVE" ILI "MOJA KĆER JE UMRLA" SU MI NEKAKO SUMNJIVI...NIJE LI ČUDNO KAKO SU SVI ODJEDNOM INFORMIRANI O TOME I SVI SU TO PROŽIVILI A NITKO TO NEZNA.... ZNATE KAJ? JA TAKVE KOMENTARE NE ČITAM NITI SE OBAZIREM NA TO...ŠTO VIŠE, UMIREM OD SMIJEHA I NEMOGU DOĆI K SEBI...MA NEKA NAM IZBRIŠU BLOGOVE...NEKA NAS TUŽE, NEKA NAS UBIJU JER SMO TAKVE....MI ĆEMO OPET NAĆI NAČINA DA SE SKUPIMO...CRNAC NIJE KRIV ŠTO JE CRN...KINEZ NIJE KRIV ŠTO IMA KOSE OČI...HOMOSEKSUALAC NIJE KRIV ŠTO VOLI ISTI SPOL....ANA NIJE KRIVA ŠTO MRZI HRANU....ČOVJEK JE KRIV ZA SVOJE POSTUPKE ALI NE I ZA SVOJ ŽIVOT....CRNAC BJELCA NE TJERA DA POCRNI NITI ANA DJEVOJKE TJERA NA MRŠAVLJENJE.....VLASTITA SLOBODA LEŽI U NAŠIM UMOVIMA...ALI NAS NITKO NIJE TJERAO...I MI NISMO KRIVE...KRIVA JE OKOLINA I RODITELJI...MI SMO ROĐENE S TIME I UMRIJET ĆEMO S TIME...PA MAKAR I OD TOGA....JER TO SMO MI TO JE NAŠ ŽIVOT...I NE OSUĐUJTE TUĐE ŽIVOTE.

UGLAVNOM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bila sam na onom blogu sve o anoreksiji i totalno ste me razočarale...nemogu vjerovati da se slažete sa hrpom tih gluposti. Kao prvo ovo zapamtite ....MI NISMO BOLESNE...mi smo savršeno zdrave osobe koje samo žele smršaviti i to je to...nemogu verovati da su neki napisali da bi proannu trebalo prestati koristiti.
Nama ana ne škodi...nama je ana nadogradnja na savjest (glas koji ti govori što je dobro a što loše).
Nama ana pomaže da dostignemo svoj cilj...ne želimo ju razočarati...predlažem da se ne obazirete na takve glupe blogove...pogotovo kada navodna ana tvrdi da su ane bolesne...ooh yeah ana koja mrzi svoj stil života....zvuči li malo.....ČUDNO???

A ti nova kao...već sam ti rekla i u komentaru...proanna nije nešto što možeš naučiti i početi koristiti jer ti se svidjelo...proanna je uvijek tu...bila je i ostala..il ju imaš il ju nemaš...stvorit ju nemožeš...oprosti mi ali ja tebe nemogu prihvatiti...nemožeš doći tu i reć "joj curke evo baš mi je to in,pa sam se i ja malo počela igladnjivati hihi kako cooool" i onda otić debeloj i tužnoj i reći joj DA POTIČE DRUGE NA ANOREKSIJU?????!???!?!!!!
Mi i jesmo tu da bi jedna drugu poticale...ali mi ne potičemo ljude na anoreksiju nego na volju za mršavljenjem. I onak je na tebi dali ti to želiš ili ne...jel tako? slobodan izbor? slobodna volja? sloboda govora!.....mislim da si ti jedna od onih koje je u "trendu"....al moram te razočarat NAŠ ŽIVOT NIJE TREND I ANA NIJE MODNI STIL....TO JE ŽIVOT....jednom kada je započet nije lako odustati....
Mislim da si samu sebe pokopala u zemlju draga...i nemoj misliti da te osuđujem...ja samo iznosim svoje mišljenje koje nemora utjecati na tebe...ali slažem se da će se dosta ana složiti samnom ako ne i sve....

pusa...i sorry


a vi moje leptirice...nedajte se omesti...mi nismo samo ane mi nismo samo jedne od onih koje žele izgubiti kile...mi smo prijateljice...mi smo sestre i držimo se zajedno....volim vas..


DIT- nemoj se obazirati,ti znaš da niti jedna od nas ne misli da nas želiš ubiti :) mi tebe volimo isto kao
i ti nas...i nikada nebi pomislile da nekoga tjeraš....samo savjetuješ...volim te ljubavi...


NOVA- Još jednom...oprosti ako sam te uvrijedila nije mi bila namjera


Six pack - nekako najviše me boliš ti

k'o vrabac kisu predosetim
saplice zivot da me podseti
da skoro ce kraj da je sareni zmaj
jaci od konca mog srecnog detinjstva.

i ne bih nikad rekao frka
u praznom dzepu kad zbuni se ruka
samo ti trepni kao da me razumes
i cela prica imace smisla.

ne boli me kad se drugi ne smeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze.

boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.

u gradu sto se nikad nece zvati mojim
previse mislim, dakle jebeno postojim
makar me slazi da me stvarno razumes
kad dirnem zvekir na grudima tvojim.

ne boli me ni kad se drugi ne smeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi kazes kada naviru suze.

boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.





| 00:26 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>