utorak, 29.08.2006.

evo me natrag...

drage moje leptirice vratila sam se s mora.
Moram priznati nije bilo lako...gledajući sve one prezgodne talijanke na plažama,savršen ten,savršena boja...mršave. Ja sam tada pukla i trčala sam 12 kilometara na dan.Osim što imam upalu mišića i česte grčeve moram priznati isplatilo se. Nisam baš skinula kile ali sam itekako učvrstila tijelo i sve one odvratne naslage koje su lelujale na sami dodir. Mislim, zadovoljna? pa jesam i nisam. Ne želim učvrstiti puno naslage jer sam opet cjela velika,ali želim smršaviti pa od sada idem na izgladnjivanje...previše sam se opustila i mislim da je dosta. Jednog dana kad sam sama sjedila u sobi i slušala radiohead i našu himnu CREEP me puko film.Kupila sam 10 modnih časopisa i izrezala si poveću dozu thinspiracije. Htjela sam si napraviti nekakav podsjetnik i obilježiti svoj životni stil,tako da sada drage moje ....imam proanna istetovirano na ljevoj ruci ispod sata. Matea je vidjela to. Možete misliti da sam luda...ali meni je to itekako pomoglo.Svaki put kada se posramim sebe i onoga što jesam pogledam na sat i "ZNAM KOLIKO JE SATI"....vrijeme da se pomaknem. Trenutno sam puna pozitivne energije i mogu vam reći da sam napravila neke stvari koje su mi pomogle. Kupilsa sam bilježnicu tvrdih korica. Unutra pišem dnevnik koji obično započinjem datumom,danom,vremenom i DRAGA MOJA LEPTIRICE...unutra ljepim slike djevojka koje su mi trenutno cilj i svaki dan to pišem.Kada se obračate nekome u dnevniku i pišete neke stvari koje su unutar vaše glave jednostavno.....vam je lakše.Možete upoznati sebe i dati sebi poticaj.Od sada su ta bilježnica i kemijska stalno samnom i svaki put kada osječam kao da ću posustati ta bilježnica me diže.
Neka ljudi misle da sam bolesna i psihički poremećena...ali oni neznaju...i činjenica da nas zovu OPASNIM KLBOM (slobodna dalmacija) je samo dokaz da su neuki. Ja neću dopustiti da me ljudi zovu ANOREKSIČARKOM jer ja to nisam i nikada ni neću biti.Ja ću biti simbol savršene građe kada prođem ulicom i svi će govoriti "kako je zgodna" . Mršavost je lijepa i neke kosti su jednostavno elegantne i raskošne. I priznajmo si, predobro je kada se vide kosti na bokovima,to je totalno sexy i nisam jedina koja to misli.Puno dečkiju mi ovo ljeto reklo da im se sviđaju te kosti i da su totalno jebene. I svi dečki vole mršave cure koliko god oni govorili da vole cure koje "imaju malo"...da glavno da se svi pale na top modele...Anyway cure nedajte se i samo hrabro....svi mogu smršaviti,pa možemo i mi..

puno pusa....volim vas...

| 12:31 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>