petak, 30.06.2006.

odraz me ne voli

Sjedim na krevetu...vani je sunce.Pošto živim kraj malog potpčića ima puno ljudi koji trče ovuda.
Tako su lijepo građeni.Nisu premršavi nisu ni debeli,sve je zategnuto u mišiće.A ja pokušavam biti poput njih ali bez vježbe i bez imalo volje...i onda se pitam zašto mi ne uspijeva.
Neću vam lagati ni sekunde točno sam izračunala svoje kalorije u zadnjih 6 dana...

15678 kalorija sam pojela u 6 dana...nije rezultiralo ni jednom kilom...ni jednim gramom...ni gore ni dolje....nuždu znam obaviti po 3 puta na dan,a metabolizam mi je bolesno prebrz,što znači ako s 15 smanjim na pola i na dan pojedem samo 1000 kalorija to bi rezultiralo abnormalno velikim gubitkom kila....ali nemogu,jer ću uskoro dobiti mengu i gladna sam i boli me iskreno kurac.

No uglavnom...imam jedno pitanje za vas.

Zašto odlazite...ako već odlazite "PRIVREMENO" onda recite da je privremeno a ne ko ja kao fol zauvijek pa se vratite...zašto napuštate one koji u vama nalaze jedinu inspiraciju,zašto nas ostavljate...tu smo da jedna drugoj dajemo podršku i da pomažemo jedna drugoj a ne da se ostavljamo kao prazne boce u smeću.Osobe smo i imamo osječaje...i iskreno užasno me pogodio odlazak BIJELOG KAPUTA.Užasno me je rastužio i nemogu vam opisati to.

Vi ste dio mog života,vi ste moja ana,vi ste ona bolja polovica ane, i bez vas ja sam sama i nemogu podnijeti ono što me ždere izunutra,kao da je jedan dio mene nestao,totalno isprzno.A vi se gubite,jedna po jedna,kao cigle koje temelje kuću.Samo odlazite,bez pitanja i bez razloga.
Ostavljate nas na propuhu.A mi stojimo u vječnoj nadi da ćete se vratiti.I prođe dosta vremena i mi vas zaboravimo.I onda se vratite....teško je obnoviti to ponovno zato vas molim ko NIŠTA NA SVIJETU,MOLIM VAS PREKLINJEM VAS,U IME SVIH OVIH JADNIH CURA OVDIJE KOJI IMAJU DUGOGODIŠNJE BORBE SA SVOJIM DIJELOM ŽIVOTA,SAMO ZBOG NJIH OSTATNITE!!! NEMOJTE OTIĆI,NEZNATE ŠTO ČINITE,BIT ĆE VAM ŽAO!!!

Još jedna stvar...razmišljala sam jako dugo kako bih osmislila savršenu narukvicu za nas...

i napravila sam ju...

bijele je boje jer je bijela boja znak,ispraznosti,savršenstva i ljepote a po sebi ima šarene točkice što označava svu hranu koja uništava to savršenstvo i koja označava sve što mi stavljamo u tu prekrasnu beskonačnu bjelinu.Ta narukvica mi se nalaci na desnoj nozi...i ako je iko ikada primjeti.Mene na ulici sa bijelom vunenom narukvicom oko desne noge sa šarenim točkicama,neka me uhvati slobodno za ruku i upozna se samnom.Neka me izvrijeđa zbog toga što činim neka radi što hoče.Ali ja ću i dalje tu anrukvicu ponosno nositi na svojoj nozi i svima ću pokazivati da sam ja ono što jesam i da me to čini preljepom.

AKO NETKO JOŠ IMA ŽELJU DA DOBIJE TAKVU NARUKVICU KOJU SAM JA SAMA SVOJIM RUKAMA NAPRAVILA,BILA BIH PRESRETNA KADA BI JE PODIJELILA SA VAMA....
Voljela bih da se prepoznajemo po ulici to bi mi još veću inspiraciju davalo...

Ako želite narukvicu samo se javite ja ću vam je napraviti i dati,ako ne osobno već ćemo se dogovoriti...pusa curee

| 18:32 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>