srijeda, 28.06.2006.

vjerovati

Neznam kako da vjerujem drugima,kada nemogu vjerovati sama sebi.Neznam kako da steknem postovanje prema drugima ,kada nemam postovanja za sebe.Neznam kako da volim druge, kada nevolim sebe.Neznam kako uvjeravati druge, kad nemogu uvijeriti sebe.Neznam kako da me stane do ljudi, kada mi nije stalo do sebe.

KAKO DA POMOGNEM DRUGIMA,KADA NEMOGU POMOCI SEBI!

Pitanje je....dali ja zelim sebi pomoci? Kad je ovo ono sto sam zeljela.I jos to zelim.I kako da zaustavim ovo kada duboko u sebi znam da nemogu?
Vi ste svve sretne gubitkom nepozeljnih kila, a dali ste sretne sto time gubite prijatelje i povijerenje? Dali ste uistinu sigurne da granica postoji?

Ima vise toga od samo riganja i nehranjena ,ali vasa brzopletost o tome ne razmišlja. Cilj je smršaviti pod bilo koju cijenu.Pa makar to ukljucivalo,gubljenja same sebe.
I što onda?

Jeste se ikada zapitali sto je poslije cilja? Sto se desi kada dostignete cilj?

ISKRENO,HOCETE LI ONDA BITI SRETNE?

Nesto ce faliti.Ne to ence biti masnoca,ne nece biti slatkisi.
Ljubav.
Tako je i zapocelo,nedostatkom ljubavi.Osjecale ste da vas nitko nevoli i pocele ste mrziti same sebe. Iscrpljujuci svoje tijelo do krajnje granice i ne postizuci baš ništa.
Što vam znaci lijepo tijelo ako ste glupe?To cete tek shvatiti.Nije izgled vazan,psihicka sposobnost je.

MA DA!!! TO SVI KAZU!!!
Psiha,psiha psiha....kog boli briga za izgled jel tak?

HAHAHAHHAA ,kako jadno, a svi iskreno znamo da je fizicki izgled ono sto nas odmah privuce.
Ljubav na prvi pogled? YEAH RIGHT....Bajke za djecu,a svi znamo da je djed mraz odavno nestao.Dali mi imamo uopce problema?

Iskreno.....NEMAMO.Znate zasto? sada cu vas oraspoloziti.

Mi ne mršavimo da bi sebe uništile,ili da bi nas drugi zavoljeli.
Nego zato što se brinemo za svoje tijelo i duh.Biti zdrav znaci biti vitak i u formi.Kao sto je u 10 zapovijedi zapisano "pretilost je grijeh".Mi smo grešnice.

U ispovijedaonici moramo reci "oprosti mi bože što sam griješila...jučer sam se ubila u hrani"
Bog vam nece pomoci....nitko nece ,same ocete.

Mi sebe volimo kada smo mršave a LJUDI VOLE LJUDE KOJI VOLE SAME SEBE!!!!
Samo si tu recenicu ponavljate u sebi.Vi sebe volite kada ste mrsave,i nitko vas nece voljeti dok ne pocnete voljeti same sebe.Pitajte se što uistinu želite i to ostvarite.
Zbog sebe i svoje srece....THINK NOW, EAT LATER....

Najbolji lijek za smrsaviti.OSTATI DOMA TJEDAN DANA SA PRAXNIM FRIZIDEROM... surfati po netu i gledati tv,popiti puno vode i odspavati popodne...apetit vam umre...vjerujte mi.
Izbjegavajte ducane i one kioske koji rade do ponoca,oni vas samo zovu da kupujete hranu.
Dosta bi bilo.Ako se volite...ostanite doma i prezivjet cete u ovom okrutnom svijetu vjerujte mi...

stalo mi je do vas i zelim vam pomoci...ali samo ako vi zelite pomoci same sebi...

pusaaa

| 23:13 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>